جامع نیوز:به مناسبت فرارسیدن سال نو، مدیرعامل بانک سینا پیامی صادر کرد. متن پیام مهندس پیشرو به شرح زیر است: بسمه تعالی فرا رسیدن سال نو و بهار پر طراوت که نشانه ای از قدرت لایزال الهی در تجدید حیات طبیعت و زدودن غبار کهنگی از چهره گیتی است را به هموطنان ارجمند، مشتریان گرامی، […]

جامع نیوز:به مناسبت فرارسیدن سال نو، مدیرعامل بانک سینا پیامی صادر کرد. متن پیام مهندس پیشرو به شرح زیر است:
بسمه تعالی
فرا رسیدن سال نو و بهار پر طراوت که نشانه ای از قدرت لایزال الهی در تجدید حیات طبیعت و زدودن غبار کهنگی از چهره گیتی است را به هموطنان ارجمند، مشتریان گرامی، سهامداران عزیز و همکارانم در بانک سینا و خانواده های بزرگوارشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سالی پر از معنویت و برکت را در سایه توجهات الهی برای شما عزیزان مسئلت دارم.
در این روزهای پایانی سال ۹۳ نام و یاد اسوه رحمت و مهربانی حضرت فاطمه زهرا(س) را ارج نهاده، امید است در سال جدید با تاسی به ائمه اطهار(ع) و بهره مندی از فضائل، صفات و کمالات اخلاقی بزرگان دین، پویندگان راه آن بزرگواران باشیم.
خداوند متعال را شاکرم که در آستانه سال جدید، توفیق خدمتگزاری در جمع خانواده بزرگ بانک سینا را به اینجانب عطا فرمود تا به یاری و مدد کارکنان زحمتکش و صدیق بانک و بهره گیری از روش ها و رویه های حرفه ای در چارچوب قوانین و ضوابط بانکی، زمینه بهبود خدمت رسانی به هموطنان گرامی و رضایت خاطر همه عزیزان را فراهم آوریم.
در سالی که گذشت بانک سینا با تدبیر مسئولان و همت تمامی دست اندرکاران، موقعیت و جایگاه خود در نظام بانکی را به نحو مطلوبی ارتقاء بخشید و موفقیت های قابل توجهی در حوزه های مختلف عملکردی کسب نمود، که همگی حاکی از حرکت بانک سینا به سمت رشد و تعالی است.
اکنون بانک سینا مصمم است تا به اتکای نیروهای متخصص و متعهد و بهره مندی از ابزارهای مختلف و متنوع ارتباطی و پیروی از اصول مشتری مدارانه و رفتار حرفه ای کارکنان با بهینه سازی فرایندها و ساختارهای عملیاتی و تشکیلاتی، توسعه کارآمد زیرساخت ها و تجهیزات و تامین منابع و بهره گیری هدفمند از فرصت های بالقوه ملی و بین المللی به جایگاه والایی که در برنامه استراتژیک بلند مدت خود ترسیم نموده، دست یابد و زمینه رضایت و خرسندی بیش از پیش اعضای خانواده بزرگ بانک سینا را فراهم سازد و در تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور به ویژه کمک به ایجاد اشتغال و حمایت از تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی نقش برجسته ای ایفا نماید.
امید است سال ۱۳۹۴ نیز سالی سرشار از موفقیت های روز افزون برای هم میهنان گرامی و سال عزت، سربلندی و سرافرازی ملت عزیز ایران در تمامی عرصه ها باشد.

محمدرضا پیشرو
مدیرعامل