جامع نیوز: بهارِ ایران زمین در راه است … مدیر عامل بانک ایران زمین به مناسبت ۲۴ اسفند ماه، سالروز تأسیس این بانک از تلاش بی‌وقفه همکاران و همراهی سهامداران و وفاداری مشتریان تقدیر کرد. متن پیام بدین شرح است:مشتریان، سهامدارن و همکاران گرامی ۲۴ اسفندماه برای خانواده بزرگ بانک ایران زمین روزی فرخنده و […]

جامع نیوز: بهارِ ایران زمین در راه است …
مدیر عامل بانک ایران زمین به مناسبت ۲۴ اسفند ماه، سالروز تأسیس این بانک از تلاش بی‌وقفه همکاران و همراهی سهامداران و وفاداری مشتریان تقدیر کرد.
متن پیام بدین شرح است:مشتریان، سهامدارن و همکاران گرامی ۲۴ اسفندماه برای خانواده بزرگ بانک ایران زمین روزی فرخنده و مبارک است؛ که با استعانت از خداوند متعال و پیام «بهار ایران زمین در راه است …» نوید سالی پر از امید و پیروزی را به مشتریان خود می‌دهیم؛ تا در کنار هم و با تلاشی مضاعف به اهداف عالیه این بانک جامعه عمل بپوشانیم.
این روز یادآور تلاش و کوشش تمامی کارکنان و مدیران در جهت تحقق اهداف، حفظ و صیانت از دستاوردها و خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان و سپرده‌گذاران است.
بانک ایران زمین بانکی خوش نام و خوش آتیه‌ است، که در تمام طول فعالیت خود سعی داشته است، مطابق با اصول مشتری مداری، پاسخگوی بی چون و چرای اعتماد مشتریان خود باشد و خدمتی شایسته و در خور نام ایران زمین به آنها ارائه کند.
در یکسال گذشته تلاش‌های بسیاری توسط مدیران و کارکنان این بانک برای بهبود شرایط رقابتی و ایجاد زیرساختهای لازم جهت حضوری پرقدرت در بازار پولی کشور انجام شده است؛ که بزودی نکات مثبت آن در ارائه خدمات به مشتریان و سپرده گذاران نمایان خواهد شد.در پایان پیشاپیش عید نوروز را خدمت تمامی همکاران، سهامداران و مشتریان تبریک گفته و به نوبه خود از تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته توسط همکاران و حسن انتخاب این بانک از جانب مشتریان کمال تشکر و قدردانی را دارم؛بهار ایران زمین در راه است …و ما چشم به راه بهارتا نسیم رحمتشمحول شودبه مبارکی نوروز ۱۳۹۴ سید کمال سید علی مدیر عامل بانک ایران زمین