جامع نیوز:جشنواره نوروزی دستگاه‌های تهویه مطبوع گلدیران قشم تا مدت محدودی ادامه خواهد داشت در آستانه سال جدید و با هدف شادی آفرینی برای مشتریان وفادار ال جی، شرکت تهویه گلدیران قشم فرصت ویژه ای برای خرید سیستم های تهویه مطبوع ال جی تدارک دیده است. جشنواره نوروزی سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی علاوه بر ارائه […]

جامع نیوز:جشنواره نوروزی دستگاه‌های تهویه مطبوع گلدیران قشم تا مدت محدودی ادامه خواهد داشت
در آستانه سال جدید و با هدف شادی آفرینی برای مشتریان وفادار ال جی، شرکت تهویه گلدیران قشم فرصت ویژه ای برای خرید سیستم های تهویه مطبوع ال جی تدارک دیده است. جشنواره نوروزی سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی علاوه بر ارائه محصولات فناورانه و متمایز، به خریداران تا مبلغ ۲ میلیون تومان هدیه نوروزی می‌دهد.
این جشنواره که از ۲۵ بهمن‌ماه آغاز شده و تا مدت محدود ادامه خواهد داشت تا کنون با استقبال خوب مشتریان و علاقه‌مندان به محصولات برتر تهویه مطبوع ال‌جی روبه‌رو شده است. در این جشنواره، مشتریان می‌توانند دستگاه تهویه مطبوع را از فروشگاه‌های معتبر گلدیران تهیه کنند؛ و پس از نصب دستگاه به وسیله کارشناسان شرکت مشتریان گلدیران، کارت هدیه در مدت ۳۰ روز برای خریداران ارسال خواهد شد. مشتریان پس از دریافت کارت هدیه، به مدت ۴۵ روز فرصت دارند تا با مراجعه به فروشگاهی که محصول را خریداری کرده‌اند از کارت هدیه خود استفاده کنند.
شرکت تهویه گلدیران قشم به عنوان برند برتر محبوب مصرف‌کنندگان در سال ۱۳۹۳، همواره کوشیده با عرضه سیستم‌های تهویه مطبوع پیشرفته محیطی فرح بخش و سلامت را برای خانواده‌ها فراهم آورد. صرفه‌جویی در مصرف انرژی، فیلتر‌های محافظ سلامت، قدرت سرمایش بالا، عملکرد با صدای کم و نصب آسان از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی هستند.