جامع نیوز:شهرام تیموری سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ضمن تشکر از همکاری سازمان تعزیرات حکومتی به منظور جلوگیری از تضیع حقوق دولت و مردم خواستار تسریع در روند صدور آرای قطعی در خصوص کالاهای قاچاق شد. تیموری اظهار داشت:کالاهای قاچاق انباشته شده در انبارهای گمرک ج.ا.ا و سازمان اموال تملیکی جهت تعیین […]

جامع نیوز:شهرام تیموری سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ضمن تشکر از همکاری سازمان تعزیرات حکومتی به منظور جلوگیری از تضیع حقوق دولت و مردم خواستار تسریع در روند صدور آرای قطعی در خصوص کالاهای قاچاق شد.
تیموری اظهار داشت:کالاهای قاچاق انباشته شده در انبارهای گمرک ج.ا.ا و سازمان اموال تملیکی جهت تعیین تکلیف و در راستای اجرای ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز چشم انتظار صدور رای از سوی سازمان تعزیرات حکومتی هستند.
وی در ادامه این مطلب افزود: با توجه به قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز که تکالیفی را از گمرک ج.ا.ا جدا ساخته و بر عهده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار داده، سازمان اموال تملیکی جهت هر چه مطلوبتر انجام شدن این وظیفه و رفع مشکلات و موانع نیاز به مساعدت دستگاه های ذیربط دارد.
سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پایان نیز از رشد ۲۳ درصدی فروش کالاهای قاچاق توسط این سازمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.