جامع نیوز:کنسرت‌های گروه چارتار در ۵ شب و ۱۰ سانس در تاریخ‌های ۹،۷،۳،۲و۱۰ اسفندماه با اسپانسری برند پاناسونیک همراه با آژندسرویس در ایران برگزار شد. حضور آژندسرویس و محصولات لوازم شخصی پاناسونیک در سالن انتظار مرکز همایش‌های برج‌میلاد حال و هوای متفاوتی را برای حاضرین مهیا کرده بود. همچنین آژندسرویس با قراردهی رولاپ بنری با […]

جامع نیوز:کنسرت‌های گروه چارتار در ۵ شب و ۱۰ سانس در تاریخ‌های ۹،۷،۳،۲و۱۰ اسفندماه با اسپانسری برند پاناسونیک همراه با آژندسرویس در ایران برگزار شد.

حضور آژندسرویس و محصولات لوازم شخصی پاناسونیک در سالن انتظار مرکز همایش‌های برج‌میلاد حال و هوای متفاوتی را برای حاضرین مهیا کرده بود. همچنین آژندسرویس با قراردهی رولاپ بنری با لوگوی چارتار در محوطه سالن و فراهم آوردن امکان عکاسی برای حاضرین، این موقیعت را ایجاد نمود تا هواداران چارتار بتوانند لحظات بیادماندنی خود را ثبت کنند.
همچین علاوه بر حضور هواداران مختلف در سن و سالهای گوناگون در طول مدت برگزاری کنسرت‌های چارتار شاهد حضور هنرمندان بسیاری نیز در جمع میهمانان بودیم که از آن جمله می‌توان به آقایان اصغر فرهادی، سروش صحت، حامد تفتی، امین زندگانی، مهراب قاسم خانی و مهدی پاکدل و خانم‌ها مهتاب کرامتی، بهنوش طباطبایی، الیکا عبدالرزاقی، شقایق دهقان و رخشان بنی اعتماد و غیره اشاره نمود.

متولیان برگزاری کنسرت اسفندماه چارتار نیز برنامه و اجراهای فوق را یکی از دستاوردهای مهم عرصه هنری برشمردند که در ذیل به گوشه‌ایی از آن می‌پردازیم :

آژندسرویس ( اسپانسر‌ ) :

در دوره‌ایی که حرکت به سوی تکامل و پیشرفت بصورت همه جانبه تعریف می‌گردد، رشد و توسعه در تمام حوزه‌ها ملزم به حمایت صنایع بزرگ ‌می‌باشد.
بدین منظور حمایت در حوزه هنر و موسیقی را وظیفه خود دانستیم و امیدواریم صنایع مختلف نیز در تمامی سطوح پا به عرصه بگذارند و شاهد شکوفایی در عرصه‌های هنری و فرهنگی باشیم.

محمد تفرشی ( تهیه کننده گروه چارتار ) :

حمایت از هنر و موسیقی‌ در اشکال مختلف در نهایت کمک به تقویت روحیه و انگیزه فعالان در این حوزه است و همه به نوبه خود باید سهم خود را همچون آژند سرویس ایفا نمایند.
چه بسا که حضور پررنگ برندهای ایرانی پشتوانه قوی‌تری برای هنر این مملکت خواهد بود و امیدواریم شاهد حضور پررنگ‌تر شرکت‌های معظمی از این قبیل در عرصه هنر و موسیقی ملی باشیم.

سیامک فرشچی (برگزار کننده )‌:

حضور بی ادعای شرکت معظم پاناسونیک به همراه آژندسرویس در کنار گروه جوانی که کمتر از یکسال از حضور موفقیت‌شان در میان مخاطبین میگذرد، نشان از توجه اسپانسر به علایق مردم دارد تا این گروه بتواند مسیر موفقیت‌های خود را تداوم بخشد و همچنین مخاطبین بتوانند بطور همیشگی اوقات خوبی را با هنرمندان مورد علاقه‌شان سپری کنند.

گروه چارتار :

با اینکه همچنان در ابتدای راه هستیم، از تمامی حامیان خود نهایت امتنان را داریم و متعهد هستیم تا پایان راه سپاسگزار حمایت‌های بی دریغشان باشیم.