جامع نیوز: • شروع به کار بدون معطلی – راه‌اندازی سریع با XperiaTM Transfer و تنظیمات دوربین خودکار • طراحی شیک Sony در درون و برون با طراحی ساده‌گرایانه و رابط‌های کاربری با امکان سفارشی‌کردن • با ماندگاری ۲روزهٔ باتری۱ کارهای بیشتری را به مدت طولانی‌تری انجام دهید،اتصال NFC و گزینه‌های آسان برای سفارشی‌کردن • […]

جامع نیوز: • شروع به کار بدون معطلی – راه‌اندازی سریع با XperiaTM Transfer و تنظیمات دوربین خودکار
• طراحی شیک Sony در درون و برون با طراحی ساده‌گرایانه و رابط‌های کاربری با امکان سفارشی‌کردن
• با ماندگاری ۲روزهٔ باتری۱ کارهای بیشتری را به مدت طولانی‌تری انجام دهید،اتصال NFC و گزینه‌های آسان برای سفارشی‌کردن
• اتصال فوق سریع ۴G LTE سرعت مورد نیازتان را برای دسترسی در حال حرکت به اطلاعات وسرگرمی فراهم می‌آورد
• در رنگ‌‌های مشکی و سفید در دسترس است
لندن، ۲۴ فوریهٔ ۲۰۱۵- Sony Mobile Communications ‏(“Sony Mobile)، اوایل این ماه Xperia™ E4 تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه با امکان استفادهٔ آسان، ماندگاری باتری عالی و طراحی با کیفیت Sony، را معرفی کرد. اکنون Sony از تلفن هوشمند فوق‌العادهٔ Xperia™ E4g رونمایی می‌کند که همان راحتی استفاده و عملکرد باتری قدرتمند را در کنار اتصال سریع ۴G LTE ارائه می‌کند.
تونی مک‌نالتی، قائم‌مقام مدیریت کسب‌وکار محصولات ردهٔ مقرون‌به‌صرفه در Sony Mobile Communications گفت: « Xperia E4 برای آوردن بسیاری از قابلیت‌های ممتازی که مردم از Sony انتظار دارند، به رده‌های پایین‌تر دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است. Xperia E4g همان کیفیت و راحتی استفاده را ارائه می‌دهد اما با اتصال فوق سریع ۴G LTE». وی افزود: «ما باور داریم هر دو مدل با امکان راه‌اندازی ساده و ماندگاری باتری بی‌رقیب دوروزه، به کسانی که فناوری و تجربه‌های ممتازی از Sony را می‌خواهند که اغلب در دستگاه‌های گران‌قیمت دیده می‌شود، مقرون‌به‌صرفه‌ بودن را ارائه می‌دهند. »
شروع به کار بدون معطلی- راه‌اندازی سریع… ببینید و عکس بگیرید!
Xperia E4g برای حصول اطمینان از اینکه از لحظه‌ بیرون آوردن تلفن هوشمند جدیدتان از جعبه، می‌توانید آن را راه‌اندازی کرده و از آن لذت ببرید، طراحی شده است. برای کاربران جدید Xperia، مهاجرت از دستگا‌ه‌های Android دیگر یا دستگاه‌های Windows یا BlackBerry بسیار سریع و آسان است. برنامهٔ Xperia Transfer به شما اجازه می‌دهد تا دفترچه‌تلفن، عکس‌ها، نشانه‌ها، برنامه‌ها، آهنگ‌ها، پیام‌ها و چیزهای بیشتری را به‌صورت ایمن و بدون دردسر، یا نگرانی برای از دست دادن چیزهای مهم، انتقال دهید.
با قابلیت تشخیص صحنهٔ خودکار که به‌منظور گرفتن عکس‌هایی بی‌نقص در هرکجا، به‌طور خودکار تنظیمات تصویربرداری را برای ۵۲ حالت تشخیص داده و بهینه می‌کند، عکس‌برداری با تلفن هوشمند آسان شده است. علاوه بر این می‌توانید با NFC عکس‌هایتان را تنها با یک لمس به آسانی به اشتراک بگذارید.
Xperia E4g نه تنها دارای پوستهٔ Android ساده‌گرایانهٔ Sony است بلکه با آوردن رابط کاربری «صفحهٔ اصلی آسان» نمادهای بزرگ‌تری را ارائه می‌کند، همهٔ برنامه‌های دلخواهتان را در یک صفحه نمایش می‌دهد و هم‌زمان برنامه‌هایی را که از آن‌ها کمتر استفاده می‌کنید به‌طورمنظم در پوشه‌ای قرار می‌دهد. این قابلیت برای کسانی که ترجیح می‌دهند از تلفن هوشمندشان برای کاربردهای خاصی استفاده کنند، ایده‌آل است.
جلوه‌ای از طراحی ممتاز با طراحی نمادین Sony
Xperia E4g در درون و برون Sony است؛ دارای گوشه‌های گردشده و مستحکم بوده و برای استفاده با یک‌دست ایده‌آل است. Xperia E4g که دررنگ‌های سفید و مشکی ارائه می‌شود، به منظور افزودن جلوه‌ای ممتاز، همان شکل همیشه مد روز Xperia را داشته و دارای نشان‌وارهٔ برجسته با پرداخت آینه‌ای، حلقهٔ دوربین از جنس فولاد ضد زنگ، نمایشگر ضدخش و دکمهٔ روشن/خاموشی است که به دقت تراش‌خورده.
ساخته شده برای سرعت- ۴G LTE و ماندگاری دوروزهٔ باتری مجهز به پردازشگر چهارهسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی
Xperia E4g برای کار با شبکه‌های ‎‎ G LTE4‎ آماده است. این بدان معناست که می‌توانید از دانلود سریع‌ترین اطلاعات و اخبار لذت ببرید، راهتان را با استفاده از نقشه‌ها پیدا کنید، ایمیل‌هایتان را بررسی و ارسال کنید، عکس‌هایتان را تنها در چند ثانیه برای دوستان و اعضای خانوادهٔ‌تان بفرستید و از پخش جریانی بدون اختلال در حال حرکت لذت ببرید.
تازه‌ترین تلفن‌های هوشمند Sony به ماندگاری باتری بی‌رقیبشان شناخته شده‌اند. Xperia E4g هم از این قاعده مستثنی نیست. این تلفن هوشمند با داشتن باتری قدرتمند ۲۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی به شما دوروز ماندگاری باتری ارائه می‌کند۱ و نیاز به شارژ مداوم را برطرف می‌نماید. اگر این میزان ماندگاری هم برایتان کافی نیست، حالت Battery STAMINA را فعال کنید تا چگونگی مصرف باتری‌تان بهینه شود و از حالت Ultra STAMINA برای فعال نگه داشتن عملکردهای اصلی تلفنتان به مدت یک‌هفته، استفاده کنید.
Xperia E4g از عملکرد مرتب و پرسرعت پشتیبانی ‌می‌کند. پردازشگر چهارهسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی با عملکرد بالا وسریع به معنای اجرای چند برنامه به‌صورت هم‌زمان، وبگردی و پخش ویدیو در آن واحد است.
Xperia E4g از ماه آوریل با قیمتی حدود به بازار عرضه میشود. مدل دوسیم‌کارتهٔ این تلفن هوشمند نیز در دسترس خواهد بود.
برای مشخصات کامل Xperia E4g از سایت زیر دیدن کنید:
http://www.sonymobile.com/global-en/products/phones/xperia-e4-g/specifications/