جامع نیوز:اولین نشست تخصصی مدیرعامل و مدیران ارشد گروه بانک پارسیان در سال ۹۴ با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت عامل، معاونین، مدیران، روسای حوزه ها و شعب، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه وکارکنان بانک پارسیان در فروردین ماه ۹۴ درسالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار شد. در این دیدار که با هدف […]

جامع نیوز:اولین نشست تخصصی مدیرعامل و مدیران ارشد گروه بانک پارسیان در سال ۹۴ با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت عامل، معاونین، مدیران، روسای حوزه ها و شعب، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه وکارکنان بانک پارسیان در فروردین ماه ۹۴ درسالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار شد.
در این دیدار که با هدف تببین راهبردها و برنامه های سال ۹۴ برگزار شد، دکتر پرویزیان بر لزوم توجه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و تعیین شعار”دولت و ملت، همدلی و هم زبانی”برای سال۹۴ تاکید کرد و گفت : ایستادگی مردم و دولت تدبیر و امید با بیانیه تفاهم نامه ای که ایجاد شد به ثمر نشست و امیدوارم سال ۹۴ سرشار از موفقیت و سرافرازی همراه با همدلی و همزبانی بیش از پیش و اراده ‌قوی برای خدمتگزاری بیشتر در شبکه بانکی باشد و یک شرایط طبیعی برای یک بانک حرفه ای ایجاد شود.
مدیرعامل بانک پارسیان در بخش دیگری از سخنانش به ” هفت قاعده الف ” در بانکداری اشاره و موفقیت بانک ها را در لزوم رعایت این هفت قاعده دانست و افزود : من تعبیری را در مورد موضو عات بانکی دارم که به قاعده هفت الف معروف است : اولین قاعده که رمز اصلی موفقیت است، اراده است که مفهوم آن عزم و اراده محکم و خدمت به ذی نفعان ، مشتریان و سهامداران است. وقتی اراده مستقر شود یعنی اهداف انجام شده و پیگیری و مداومت و تصمیم گیری سریع و جسورانه برای چالش های پیش روی ما و سختی ها به ثمر می نشیند.
ایشان احترام، اعتماد، اخلاق حرفه ای، احتیاط و ابتکار و همچنین ارزش را از دیگر قاعده های موفقیت در بانکداری برشمرد و ارزش آفرینی پایدار برای مشتریان، ذی نفعان و سهامداران را راهبرد اصلی بانک پارسیان در سال ۹۴ اعلام کرد.
دکتر پرویزیان با بیان اینکه امروز مدیریت نقدینگی دربانک ارزش بسیار بالایی دارد، اظهار داشت: دوستان شعب باید به مدیریت نقدینگی توجه کنند و باید به سمت جذب منابع کم هزینه و مصارف با سود آوری بالاتر بخصوص در حوزه ارز و بانکداری الکترونیک حرکت کنیم.
دکتر پرویزیان بر لزوم تلاش مضاعف برای پیگیری وصول مطالبات تاکید و خاطر نشان کرد : بحت معوقات در بانک را باید جدی بگیریم و به گونه ای برنامه ریزی کنیم که برای افرادی که مقصر نیستند و ناخواسته نمی توانند دیون خود را به موقع بپردازند امکان دسترسی مجدد به بازار اعتباری فراهم شود و در مقابل با بدهکاران واقعی نیز که نمی خواهند بدهی خود را بپردازند با جدیت برخورد کنیم.
ایشان در پایان گفت : بانک پارسیان به واسطه نام بلندی که دارد می بایست کارها نیز با عزم و اراده ای بزرگ انجام شود و ما هرگونه پیشنهاد سازنده همکاران برای بهبود وضعیت در شرایط بازار رقابتی را پذیرا هستیم .