جامع نیوز:​بانک صادرات ایران تا پایان سال ٩٣، مجموعأ ۴ هزار و۶٩١ دستگاه خودپرداز را در سطح کشور نصب و راه اندازی نموده که این دستگاهها در خلال اسفند ماه به طور متوسط بیش از ٩٢ درصد سرویس دهی به هموطنان داشته اند. به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران خودپردازهای ثابت و سیار این […]

جامع نیوز:​بانک صادرات ایران تا پایان سال ٩٣، مجموعأ ۴ هزار و۶٩١ دستگاه خودپرداز را در سطح کشور نصب و راه اندازی نموده که این دستگاهها در خلال اسفند ماه به طور متوسط بیش از ٩٢ درصد سرویس دهی به هموطنان داشته اند.
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران خودپردازهای ثابت و سیار این بانک ,آماده سرویس دهی به دارندگان سپهر کارتهای بانک صادرات و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب بصورت شبانه روزی می باشد .
این گزارش حاکی است این بانک در مجموع ۴ هزار و۶٩١ دستگاه خودپرداز را در سطح کشور نصب و راه اندازی نموده که این دستگاهها در خلال اسفند ماه به طور متوسط بیش از ٩٢ درصد سرویس دهی به هموطنان داشته اند و خدماتی از قبیل پرداخت وجه ، قابلیت پرداخت مکانیزه قبوض، عملیات رمز ، انتقال وجه ، اعلام موجودی ,ارائه صورتحساب ,خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری ,پرداخت اقساط کارت اعتباری و کمک به موسسات خیریه را نیز دارند . همچنین بیش از ۶٩میلیون تراکنش طی اسفند ماه ٩٣ بر روی خودپردازهای این بانک به ثبت رسیده است که این رکورد بیانگر استقبال هموطنان از خدمات این دستگاهها و سرویس دهی مطلوب آنها می باتشد.
گفتنی است شعب بانک صادرات ایران که دارای بیشترین میزان مراجعه مردم و مشتریان میباشد هم اکنون مجهز به دستگاههای خودپرداز شده اند و همچنین در راستای سرویس دهی هرچه بهتر خودپردازها,عملیات مانیتورینگ دستگاههای خودپرداز این بانک در سراسر کشور توسط واحد های فنی و نظارتی بصورت مستمر انجام می شود.
شایان ذکر است خودپردازهای این بانک به طور متوسط روزانه بیش از ٢ میلیون و٣٩۶ هزار تراکنش مالی دارندگان انواع کارت بانک های عضو شتاب را با موفقیت به انجام رسانده اند.