جامع نیوز:​بانک صادرات ایران به منظور اطلاع رسانی سریع و افزایش رضایت مندی مشتریان خدمت جدید ارسال پیامک به دریافت کنندگان تسهیلات را راه اندازی کرد. به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و اطلاع رسانی سریع و آسان به مشتریان سامانه ارسال پیامک برای تسهیلات گیرندگان […]

جامع نیوز:​بانک صادرات ایران به منظور اطلاع رسانی سریع و افزایش رضایت مندی مشتریان خدمت جدید ارسال پیامک به دریافت کنندگان تسهیلات را راه اندازی کرد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و اطلاع رسانی سریع و آسان به مشتریان سامانه ارسال پیامک برای تسهیلات گیرندگان را راه اندازی نمود، بر این اساس مشتریانی که از تسهیلاتی همچون: قرض الحسنه، اجاره به شرط تملیک، فروش اقساطی، جعاله و مرابحه بهره مند شده و در سامانه ساپتا(سامانه ارسال پیامک تراکنش آنی) عضو شده اند می توانند از طریق پیامک از وضعیت حساب تسهیلانی خود مطلع گردند.
براساس این گزارش سامانه یادشده سه نوع پیامک را با مضمون های همچون: ابراز تشکر از پرداخت اقساط تسهیلات، ارسال پیامک قبل از سررسید اقساط و اطلاع رسانی به مشتریان در صورت عدم پرداخت اقساط به تلفن همراه مشتری ارسال می نماید.
گفتنی است بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور با افتتاح ۵۴ مییلیون حساب بانکی، انجام روزانه ٢٣ میلیون تراکنش مالی، ارسال ١٠٠ میلیون پیامک آنی به مشتریان در ماه، نصب و راه اندازی بیش از ۴٧٠ هزار دستگاه کارت خوان نقش بسزایی در توسعه و رشد بانکداری الکترونیکی در کشور و کاهش هزینه ها، ترافیک و آلودگی هوا داشته است.
شایان ذکر است این بانک با فراهم سازی بسترهای الکترونیکی به منظور کاهش در هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت مشتریان علاوه بر مراجعه حضوری به شعب امکان باز پرداخت اقساط تسهیلاتی مشتریان از طریق تلفن بانک، اینترنت بانک، خودپرداز، همراه بانک را عملیاتی نموده است.