جامع نیوز:اولین کنفرانس بین المللی وب پژوهی چهارشنبه و پنجشنبه (۲۶ و۲۷ فروردین ) برگزار می شود. برگزار کننده اصلی این کنفرانس، دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان قطب آموزش عالی جهاددانشگاهی است. به گزارش جامع نیوزکنفرانس بین المللی وب پژوهی می کوشد تا پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و متخصصین در زمینه های علوم کامپیوتر، فناوری […]

جامع نیوز:اولین کنفرانس بین المللی وب پژوهی چهارشنبه و پنجشنبه (۲۶ و۲۷ فروردین ) برگزار می شود. برگزار کننده اصلی این کنفرانس، دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان قطب آموزش عالی جهاددانشگاهی است.
به گزارش جامع نیوزکنفرانس بین المللی وب پژوهی می کوشد تا پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و متخصصین در زمینه های علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، کتابخانه و ارتباطات را گرد هم آورده، دستاوردهای پژوهشگران و صاحب نظران در حوزه های وب، اطلاعات و زیرمجموعه آنها را ارائه کند.
از جمله نکات مهم در برگزاری این کنفرانس این است که تاکنون هیچ کنفرانس بین المللی به شکل سالیانه با تمرکز در زمینه وب در کشور برگزار نشده است.همچنین وب و وب پژوهی به عنوان ماهیت اصلی این کنفرانس یک موضوع بین رشته ای و یا چند رشته ای است که می تواند مخاطبین گسترده ای را از رشته های مختلف جذب کند.
بر خلاف برخی از کنفرانس ها که بصورت کلیشه ای در کشور برگزار می شود، با توجه به اینکه ماموریت جهاد دانشگاهی انجام کارهای کیفی است، در اجرای این کنفرانس نیز سعی بر رعایت استانداردهای بین المللی است. در این رابطه فرآیند پذیرش مقالات بصورت ساختمند انجام شده و ابزارهای الکترونیکی و هوشمند جهت ارتقاء کیفی مقالات به کار گرفته خواهد شد.
با توجه به سابقه جهاد دانشگاهی در نشر و معتبر بودن نشریات وابسته، مقالات منتخب در مجلات مربوطه چهاد دانشگاهی چاپ خواهند شد. از طرف دیگر دانشگاه علم و فرهنگ بنا به راه اندازی یک مجله علمی- پژوهشی در همین زمینه است و در کنار آن، با یک مجله معتبر بین المللی برای چاپ مقالات منتخب توافق شده است.همچنین نمایه های مهم بین المللی برای کل مقالات پذیرش شده اخذ می شود.