جامع نیوز:تولیت جدید حرم مطهر حضرت علی(ع) از صحن حضرت زهرا (س) بازدید کرد و در جریان اقدامات و فعالیتهای ستاد در اعتاب مقدسه قرار گرفت. به گزارش جامع نیوزاز ستاد بازسازی عتبات عالیات، حجت الاسلام نزار حبل المتین در جلسه با مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات ، ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیتهای این […]

جامع نیوز:تولیت جدید حرم مطهر حضرت علی(ع) از صحن حضرت زهرا (س) بازدید کرد و در جریان اقدامات و فعالیتهای ستاد در اعتاب مقدسه قرار گرفت.

به گزارش جامع نیوزاز ستاد بازسازی عتبات عالیات، حجت الاسلام نزار حبل المتین در جلسه با مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات ، ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیتهای این ستاد و مردم ایران گفت: این حضور و همکاری گسترده از برکت وجود امام خمینی (ره) بوده که همیشه دعای ما برای ایشان مستدام است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت مناسب پروژه صحن حضرت زهرا(س) افزود: همکاری دوجانبه در پیشبرد این پروژه عظیم بیش از گذشته موثر خواهد بود .
حجت الاسلام نزار حبل المتین در ادامه از مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیت خواست که در ماه مبارک رمضان و ایام خاص قسمت هایی از صحن در اختیار زوار قرار بگیرد.

رئیس ستاد بازسازی نجف نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد در نجف اشرف اظهار داشت: طبق توافق به عمل آمده با مسئولین حرم مطهر علوی در ۶ ماه آینده رواق ابوطالب به روی زوار باز خواهد شد. همچنین با توجه به اینکه اولویت اصلی اجرای بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) می باشد، تلاش می کنیم که بزودی این بخش مورد بهره برداری قرار بگیرد.

در ادامه این جلسه معاون فنی و مهندسی ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز با ارائه گزارش فنی از پیشرفت پروژه ها بویژه صحن حضرت زهرا (س) توضیحاتی در خصوص بخشهای مختلفی چون، تونل ارتباطی، ساختمان تاسیسات، کتابخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ به همراه گزارشی از خدمات ۱۲ ساله ستاد در قالب دو مستند توسط دکتر سید حسن خوشرو رئیس ستاد بازسازی کربلا ارائه داد.