جامع نیوز:روزانه بیش از هزار ملک وارد بازار معاملات اینترنتی املاک تهران می‌شود. به گزارش جامع نیوزاز “اسکانو”، حجم زیادی از املاک قابل خرید، فروش یا اجاره در مناطق مختلف شهر تهران با استفاده از امکاناتی که فضای مجازی و وب‌سایت های تخصصی املاک ارائه می‌کنند، معامله می‌شود. اسکانو، به عنوان یکی از فعال‌ترین وب‌سایت‌های […]

جامع نیوز:روزانه بیش از هزار ملک وارد بازار معاملات اینترنتی املاک تهران می‌شود.
به گزارش جامع نیوزاز “اسکانو”، حجم زیادی از املاک قابل خرید، فروش یا اجاره در مناطق مختلف شهر تهران با استفاده از امکاناتی که فضای مجازی و وب‌سایت های تخصصی املاک ارائه می‌کنند، معامله می‌شود.
اسکانو، به عنوان یکی از فعال‌ترین وب‌سایت‌های تخصصی در حوزه املاک دارای گنجینه‌ای با بیش از ۵۱ هزار ملک قابل خرید و اجاره است. نیما ترابی، مدیر عامل این مجموعه که سعی دارد فرهنگ استفاده از فضای اینترنت برای انجام معاملات املاک را با توجه به استانداردهای جهانی اشاعه دهد، می‌گوید:« با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و فراگیر شدن استفاده از اینترنت، متقاضیان مسکن می‌توانند به سهولت و بدون نیاز به صرف هزینه، زمان و انرژی ملک مورد نظر خود در تهران را بیابند و با استفاده از اطلاعات جامع این سایت شرایط مختلف املاک چون قیمت‌ هر منطقه و امکانات هر ملک را همراه با تصاویرمربوط به ملک مشاهده کرده و بسنجند.»
در حال حاضر حدود ۴۰ هزار ملک فروشی و ۱۱ هزار ملک اجاره‌‌ای در اسکانو وجود دارد. کاربران اسکانو با رابط کاربری بسیار ساده این وب‌سایت می‌توانند به راحتی ملک مورد نظر خود را با توجه به قیمت، منطقه و امکانات مختلف بیابند.
ارائه خدمات رایگان با هدف ساده کردن فرآیند معاملات املاک و ایجاد دسترسی آسان به بازار املاک از طریق اینترنت، جستجوی سریع، آسان ملک دلخواه، کاهش مسافرت‌های درون‌شهری و ترافیک از جمله اهداف اسکانو برای حضور در بازار املاک و همکاری با صنف مشاوران املاک ایران است. اسکانو فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است و به‌زودی در بازار معاملات ملکی دیگر شهرهای ایران نیز حضور خواهد یافت.