جامع نیوز:شرکت داده پرداز رایانه متین به صورت رسمی نمایندگی محصولات کداکدر ایران را بر عهده گرفت. کداک یک شرکت چند ملیتی سازندهٔ تجهیزات، مواد خام و خدمات عکاسی است که دفتر مرکزی آن در شهر روچستر در ایالت نیویورک ایالات متحده آمریکا واقع شده است. جورج ایستمن با شعار “دکمه را فشار دهید،بقیه کارها […]

جامع نیوز:شرکت داده پرداز رایانه متین به صورت رسمی نمایندگی محصولات کداکدر ایران را بر عهده گرفت.

کداک یک شرکت چند ملیتی سازندهٔ تجهیزات، مواد خام و خدمات عکاسی است که دفتر مرکزی آن در شهر روچستر در ایالت نیویورک ایالات متحده آمریکا واقع شده است.
جورج ایستمن با شعار “دکمه را فشار دهید،بقیه کارها با ما” اولین دوربین را در سال ۱۸۸۸ به دنیا عرضه کرد.از آن زمان به بعد کداک از ایده ها و وسایل جدیدی استفاده نمود تا عکاسی را برای افراد جذاب و آسان نماید.
این شرکت مخترع اولین دوربین‌های عکاسی دستی بود که موجب عمومیت یافتن هنر عکاسی شد و از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات عکاسی در جهان به شمار می‌رفت و تصاویر نخستین فرود انسان بر کره ماه توسط یکی از دوربین های این شرکت تصویربرداری شد.
درحال حاضر محصولات گروه حافظه شامل میکرو اس دی و اس دی های Class10 کداک با گارانتی داده پرداز رایانه متین به بازار عرضه شده است.
گفتنی است شرکت متین علاوه بر نمایندگی کداک،نماینده انحصاری کمپانی های سیلیکون پاور،اپیسر،پی کیو آی ،امتک و تنها نماینده فروش تبلت های ال جی در ایران است.
داده پرداز رایانه متین با داشتن ۱۱ دفتر گارانتی در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، اصفهان، مشهد، بندرعباس، یزد، کرمان، رشت، کرمانشاه و اهواز یکی از بزرگترین شبکه های خدمات پس از فروش در حوزه کامپیوتر و موبایل کشور را در اختیار دارد.
این شرکت تا مهرماه سال ۱۳۹۴ دفاتر خود در استان های مازندران، قم و البرز را نیز افتتاح خواهد کرد.