جامع نیوز:گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان موفق شد دو لوح تقدیر چهاردهمین همایش ملی و دومین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به دست آورد. به گزارش جامع نیوزاز بانک سامان، حسین علیزاده مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان ضمن اعلام این خبر، گفت: در چهاردهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که با حضور معاون […]

جامع نیوز:گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان موفق شد دو لوح تقدیر چهاردهمین همایش ملی و دومین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به دست آورد.

به گزارش جامع نیوزاز بانک سامان، حسین علیزاده مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان ضمن اعلام این خبر، گفت: در چهاردهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی و مشارکت ۳۵۰ بنگاه اقتصادی راه‌یافته به این همایش برگزار شد، از ۱۱۸ بنگاه اقتصادی برتر و برگزیده تقدیر و تندیس اهدا شد.

وی افزود: این تندیس به بنگاه‌هایی اعطا می‌شود که علاوه بر پاس کردن سایر آزمون‌ها حداقل دو سال پیاپی و یا سه سال غیرمتوالی موفق به دریافت گواهینامه شده باشند.

مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان تصریح کرد: این گروه پس از ثبت‌نام و طی کردن فرابند گزینش شامل ارسال اطلاعات و مستندات در سه مرحله، حضور در سه جلسه دفاعیه رسمی، حضور ارزیابان فرایند و بازدید از سایت شرکت موفق شد در نخستین حضور خود، این ارزیابی را با موفقیت به پایان رسانده و لوح واحد برتر دریافت‌کننده گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را کسب کرد.

علیزاده درخصوص کسب رتبه این شرکت در دومین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز گفت: در دومین مراسم تقدیر از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان استان تهران در سال ۱۳۹۳ که با حضور مسوولان کشوری و استانی به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران برپا شد، از ۲۸ بنگاه و واحد صنعتی برتر حامی حقوق مصرف کننده با اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان تقدیر به‌عمل آمد.

وی افزود: در میان این شرکت‌ها، سامان ماهواره علاوه بر کسب دومین لوح خود توانست بالاترین امتیاز شرکت‌های حایز شرایط دریافت لوح را کسب کند و همچنین عنوان تنها شرکت ict دارنده این لوح در سطح استان را به‌دست بیاورد.