جامع نیوز:در راستای تکریم مشتریان و تحقق مشتری مداری و با هدف توسعه و تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان ، نخستین صندوق امانات بانک پارسیان در شعبه چهارراه تختی تهران افتتاح شد. به گزارش جامع نیوزاز بانک پارسیان، نخستین صندوق امانات بانک پارسیان با حضور دکتر پرویزیان مدیرعامل، اعضای هیات عامل، مدیران و […]

جامع نیوز:در راستای تکریم مشتریان و تحقق مشتری مداری و با هدف توسعه و تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان ، نخستین صندوق امانات بانک پارسیان در شعبه چهارراه تختی تهران افتتاح شد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک پارسیان، نخستین صندوق امانات بانک پارسیان با حضور دکتر پرویزیان مدیرعامل، اعضای هیات عامل، مدیران و مشتریان بانک پارسیان در تاریخ ۳۰/۱/۹۴ در محل شعبه چهاراه تختی تهران افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
صندوق امانات بانک پارسیان در شعبه چهارراه تختی درتعداد ۱۲۴۸ عدد و در ابعاد کوچک ، متوسط و بزرگ طراحی شده است و این امکان را به مشتریان می دهد، تا اسناد و اشیاء ارزشمند خود را که نگهداری آنها در محیط کار یا منزل با خطرات احتمالی از جمله حریق، سرقت و … مواجه می‌باشد، با آسودگی خاطر و امنیت کامل در این صندوق‌ها حفظ نمایند
از ویژگی های دیگر صندوق‌ها این است که این صندوق‌ها از نظر امنیت بسیار پیشرفته هستند و دارندگان آن برای دسترسی، علاوه بر دریافت کارت باید اثر انگشت، رمز و کلید صندوق را در اختیار داشته و به دلیل این ویژگی‌ها این صندوق‌ها بسیار امن هستند .
شایان ذکر است؛ بزودی صندوق امانات شعب دیگر بانک پارسیان در تهران و شهرستان به بهره برداری خواهد رسیدو مشتریان بانک پارسیان می توانند علاوه بر استفاده از خدمات بانکی از این خدمت جدید نیز بهره مند شوند.