جامع نیوز:پیش ثبت نام برای خرید پرچم‌دارهای سامسونگ GALAXY S6, S6 Edge آغاز شد. رزرو اولین‌ نمونه‌های S6 و S6 Edge توسط وب‌سایت سامسونگ در حال انجام است و خریداران می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت و ثبت اطلاعات، جزو اولین نفراتی باشند که در ایران صاحب پرچم‌داران این شرکت می‌شوند. ثبت‌ نام از طریق […]

جامع نیوز:پیش ثبت نام برای خرید پرچم‌دارهای سامسونگ GALAXY S6, S6 Edge آغاز شد. رزرو اولین‌ نمونه‌های S6 و S6 Edge توسط وب‌سایت سامسونگ در حال انجام است و خریداران می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت و ثبت اطلاعات، جزو اولین نفراتی باشند که در ایران صاحب پرچم‌داران این شرکت می‌شوند.
ثبت‌ نام از طریق آدرس اینترنتی http://samsung.com/Iran/s6preorder انجام می‌گیرد. کاربران با ثبت اطلاعات خود می‌توانند کد رزرو این محصول را دریافت کنند. این محصول در روزهای دوم و سوم اردیبهشت ماه سال جاری در چهار فروشگاه بزرگ در تهران، به طور رسمی عرضه خواهند شد.
شرکت سامسونگ برای اولین نفراتی که طی این دو روز موفق به دریافت گوشی خود شوند، هدایایی نیز در نظر گرفته است. تمامی کسانی که در این دو روز با در دست داشتن کد رزرو به فروشگاه‌های سامسونگ مراجعه کنند از یک میلیون ریال جایزه نقدی بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر این، شش نفر اولی که در هر فروشگاه موفق به دریافت گوشی خود شوند، برنده سفر استانبول با یک همراه خواهند شد. همچنین به ۶۰ نفر بعدی در هر فروشگاه، یک دستگاه LevelBox (اسپیکر وایرلس) و یک میلیون ریال وجه نقد (علاوه بر وجه نقدی که شامل همه می‌شود) تعلق خواهد گرفت. ۲۶۰ نفر بعدی در هر فروشگاه نیز برنده یک دستگاه LevelBox خواهند شد.
علاقه‌مندان به تهیه پرچم‌دارهای سامسونگ، در نظر داشته باشند که دریافت هدایا، تنها توسط خود شخص و با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است. این افراد برای دریافت هدیه هنگام خرید گوشی، با بررسی موجود بودن مدل مورد نظر خود در هر یک از فروشگاه‌ها، می‌توانند در روزهای مذکور به یکی از فروشگاه‌های مایکروتل پلاس (بازار موبایل)، ۳۱۳ (پاساژ علاالدین)، فروشگاه مرکزی پایتخت (پاساژ پایتخت) یا مگاشاپ زنجیره‌ای سام قلهک مراجعه کنند. اطلاعات بیشتر در مورد این فروشگاه‌ها و همچنین نحوه بهره‌مندی از هدایا، در وب‌سایت سامسونگ قابل ‌دسترسی است.