جامع نیوز:ایسوس نسخه های جدید ASUS ROG Desktop G20 را نیز به زودی وارد بازار می نماید. چندی پیش و همانطور که در خبر ها خوانده بودید و یا شنیده بودید کمپانی ASUSنسل جدید محصولات کامپیوتری با نام کامپیوتر رومیزی کم حجم را به بازار ایران معرفی نمود. از ویژگی های این محصول ابعاد کوچک […]

جامع نیوز:ایسوس نسخه های جدید ASUS ROG Desktop G20 را نیز به زودی وارد بازار می نماید.
چندی پیش و همانطور که در خبر ها خوانده بودید و یا شنیده بودید کمپانی ASUSنسل جدید محصولات کامپیوتری با نام کامپیوتر رومیزی کم حجم را به بازار ایران معرفی نمود. از ویژگی های این محصول ابعاد کوچک تر نسبت به کامپیوتر های رومیزی و همچنین مشخصات حرفه ای می باشد.Desktop G20 اولین مدلی بود که در این رده معرفی شد. اما این محصول با توجه به تقاضای زیادی که در بازار ایران در مورد آن به وجود آمده بود به صورت رسمی از اواسط اسفند ماه وارد بازار ایران شد.
“به تازگی ASUS خبر ورود Desktop G20 با مشخصات جدید در بازار ایران را تایید نموده است. بدین ترتیب قرار است ROG G20AJ همراه با پردازنده Intel Core i5 پردازنده گرافیکی GTX970 و ROG G20BM همراه با AMD FX و پردازنده گرافیکی R9 270 وارد بازار ایران شوند“G20 از همان ابتدا با سرعت با استقبال بی سابقه ای مواجه شد. یکی از دلایل این امر مشخصات آن مانند وجود پردازنده Intel Core i7 4790 4.0GHz ،کارت گرافیکی GTX980 و بهره مندی از هارد SSD بود.

به تازگی ASUS خبر ورود Desktop G20 با مشخصات جدید در بازار ایران را تایید نموده است. بدین ترتیب قرار است ROG G20AJ همراه با پردازنده Intel Core i5 پردازنده گرافیکی GTX970 و ROG G20BM همراه با AMD FX و پردازنده گرافیکی R9 270 وارد بازار ایران شوند.

کامپیوتر ASUS ROG Desktop G20AJ همانطور که از نامش مشخص است متعلق به خانواده ROG ایسوس می باشد که این سری برای افراد حرفه ای و خاص به وجود آمده است که به دنبال نهایت کارایی و کیفیت می باشند. یکی از مشخصات منحصر به فرد این دستگاه امکان تغییر رنگ تا ۲۴ میلیون رنگ و به صورت آنی می باشد. به طوریکه کاربر می تواند در هر زمان رنگ دستگاه خود را توسط نرم افزار مخصوص که همراه با این سری عرضه می شود تغییر دهد.
از دیگر ویژگی های بارز این سری وزن و حجم پایین آن و سیستم خنک کننده فوق العاده بی صدای آن می باشد. به طوریکه در هنگام فعالیت صدای آن به میزان ۲۲dB می باشد یعنی ۱۰dBکمتر از صدای موجود در کتابخانه های عمومی.