جامع نیوز:۲ آوریل ۲۰۱۵، لندن، بریتانیا- Sony Mobile Communications (“Sony Mobile”) از امروز از طریق کمپین یکپارچه، جایگاه‌یابی جهانی برندجدیدی را تحت عنوان «هر روز خارق‌العاده» را آغاز می‌کند. این کمپین پیام‌آور رویکرد برجستهٔ جدیدی برای Sony Mobile است و ریشهٔ عمیقی در روح بنیادین Sony در الهام‌ بخشیدن و برآورده ساختن حس کنجکاوی افراد […]

جامع نیوز:۲ آوریل ۲۰۱۵، لندن، بریتانیا- Sony Mobile Communications (“Sony Mobile”) از امروز از طریق کمپین یکپارچه، جایگاه‌یابی جهانی برندجدیدی را تحت عنوان «هر روز خارق‌العاده» را آغاز می‌کند.
این کمپین پیام‌آور رویکرد برجستهٔ جدیدی برای Sony Mobile است و ریشهٔ عمیقی در روح بنیادین Sony در الهام‌ بخشیدن و برآورده ساختن حس کنجکاوی افراد و جان بخشیدن به ویژگی این برند در زمینهٔ تعامل با مصرف‌کنندگان به شیوه‌ای الهام‌بخش و متمایز، دارد. این کار الگویی است که نشان می‌دهد چگونه Sony مشتریانش را قادر می‌سازد تا چیزهای خارق‌العاده را در زندگی روزمرهٔ‌شان تجربه کنند و مشتریان واقعی Sony Mobile را که این حس توانمند شدن را به زندگی‌شان آورده‌اند از طریق عبارت‌های برانگیزاننده‌ای که با ‘I can’ (من می‌توانم) آغاز می‌شود، نشان می‌دهد.
دنیس فان‌شی، رئیس بخش بازرگانی Sony Mobile گفت: «ما شاهد واکنش‌های بسیار مثبتی به رویکرد ارتباطی جدیدمان در کنگرهٔ جهانی موبایل بودیم و از راه‌اندازی این پلت‌فرم نوآورانهٔ متمایز و برجسته برای مشتریانمان هیجان‌زده هستیم. این پلت‌فرم با قرار دادن مشتریانمان در قلب شیوهٔ ارتباطی‌ ما، به معنای واقعی آن ها را ارج می‌نهد و ارائهٔ تجربه‌های فراگیر و نوآورانه‌ای را توسط محصولات ما که در بین رقبا بهترین هستند، به نمایش می‌گذارد و با این کار قدرت را برای کشف چیزهای خارق‌العاده در هر روز در دستان مشتریان قرار می‌دهد.»
Sony Mobile برای یافتن مشتریان و دعوت از آن‌ها برای شرکت در این برنامه با تیم‌هایی از سراسر جهان از نزدیک همکاری کرده است. توسعهٔ این کمپین شامل زیر نظر گرفتن شبکه‌های اجتماعی از طریق کانال‌‌های Facebook، ‏ Twitter‏، Instagram‏ و YouTube این برند بود تا هواداران Sony Mobile که از این برند ابراز قدردانی کرده‌اند، شناسایی شوند. صفحات Facebook جستجو شد و تعداد کمی افراد خوش‌شانس برگزیده شدند و به بارسلونا پرواز کردند. جایی که سایمون راتیگان از آنها فیلمی تهیه کرد. کارگردان برندهٔ جایزه‌ای که به دلیل رویکرد بسیار ستایش‌شده و مهارتش در یافتن چیزهای سحرآمیز در شگفت‌انگیزترین مکان‌ها، شناخته شده است.
این پلت‌فرم در رسانه‌ها شامل مکان‌های روباز و فروشگاه‌ها به‌کار گرفته خواهد شد ولی تمرکز اصلی آن در فضای آنلاین خواهد بود. این همان جایی که است محتوای غنی‌تر پیرامون داستان‌هایی مشتریان و ارتباطشان با این برند قرار داده شده و از کاربران سراسر جهان دعوت می‌شود تا به این محیط پیوسته و محتوایشان را اضافه کنند. این برنامهٔ رسانه‌ای نشانگر حرکت آگاهانه‌ای از سوی این برند به منظور «بها دادن بسیار زیاد» به فضای آنلاین است و تبلیغات رسانه‌ای شامل آگهی‌های پیش‌پردهٔ YouTube و VOD است.
محتوای فیلم توصیف تصویری زیبایی از تجربه‌های برتر Sony Mobile است که هفت کاربر واقعی را قادر می‌سازد تا چیزهای بیشتری را در جهان پیرامونشان بیابند. یکی از آن‌ها که در طلوع آفتاب نشان داده می‌شود به ماندگاری دو روزهٔ گوشی‌های Xperia اشاره دارد و دربارهٔ یک بلاگر مد و DJ اهل مادرید به نام بریاندا است که نشان می‌دهد او چگونه می‌تواند «روزها بیدار بماند». در دیگری می‌بینیم که چطور این دستگاه برای کاربران به معنی «توانایی دیدن در تاریکی» است چرا که نمایی از یک جغد در شب با حرکت آهسته در طول صحنه به نمایش گذاشته می‌شود. در سومی راوی روی فیلم می‌گوید «من می‌توانم زیر آب دوام بیاورم» و به عنوان شیوه‌ای برای نشان دادن طراحی ضد‌آب۱ (IP 65/68) ممتاز تلفن، یک مشتری را در دنیای شگفت‌انگیز زیر آب نشان می‌دهد.
محتوای فیلم‌ها با یک فیلم «مانیفست» ۸۰ ثانیه‌ای و ۷ فیلم ۲۰ ثانیه‌ای که به‌عنوان پیش‌پرده استفاده خواهند شد، ارائه می‌شود. چهار «نیروی» دیگری که این ۷ نفر را توانا می‌سازند عبارتند از: صدای با وضوح بالا، فناوری‌ پوشیدنی SmartWear که اهداف تناسب اندام شخصی‌ را ردیابی می‌کند، حذف نویز دیجیتالی صدا و PS4™ Remote Play که به دوستداران بازی اجازه می‌دهد تا دستگاه Xperia را از طریق Wi-Fi خانگی به PS4 و کنترل‌کنندهٔ بی‌سیم DUALSHOCK®۴ متصل کرده و از بازی‌های PS4 در هر جایی از خانه لذت ببرند.
موسیقی این فیلم‌ها توسط کید آرکید که به تازگی با Sony Music قرارداد بسته و موسیقی کلاسیک و مدرن را با یکدیگر ترکیب می‌کند، ساخته شده است.

در کنار این فیلم‌ها هفت اجرای چاپی هم که حاوی همان پیام و مشتریان هستند ایجاده است که توسط تام فان‌شلون عکاسی شده اند.
افتاحیهٔ این فیلم‌ها از امروز در YouTube بوده و در بهار در سراسر جهان پخش خواهد شد.