جامع نیوز:مدیرعامل بانک سینا با حضور در مدیریت منطقه اصفهان و چهارمحال و بختیاری، ضمن بازدید سرزده از تعدادی از شعب با همکاران منطقه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش جامع نیوز، مهندس پیشرو در جریان این سفر در نشست روسای شعب منطقه هم حضور یافت و ضمن بررسی عملکرد منطقه، بر تداوم تلاش ها […]

جامع نیوز:مدیرعامل بانک سینا با حضور در مدیریت منطقه اصفهان و چهارمحال و بختیاری، ضمن بازدید سرزده از تعدادی از شعب با همکاران منطقه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش جامع نیوز، مهندس پیشرو در جریان این سفر در نشست روسای شعب منطقه هم حضور یافت و ضمن بررسی عملکرد منطقه، بر تداوم تلاش ها به منظور ایفای نقش موثر بانک سینا در نظام بانکی تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک سینا با اشاره به ظرفیت های بالا و مناسب منطقه اصفهان تاکید کرد: با توجه به ظرفیتهایی که منطقه اصفهان به واسطه حضور مراکز بزرگ اقتصادی و تولیدی داراست، انتظارات از آن به مراتب بالاست و این منطقه می تواند نقش موثرتری را در اجرای استراتژی های توسعه ای بانک سینا داشته باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: بانک سینا با اتکا به همکاران فعال و کارآمد شعب آماده است تا با پرداخت تسهیلات در زمینه طرح های ایجادی به ویژه در مناطق محروم، نقش موثری را در کمک به رونق اشتغال در این مناطق ایفا نماید و در این زمینه بر اقدام سریع شعب در راستای اجرایی شدن این مهم تاکید کرد.
مهندس پیشرو در ادامه سفر خود به اصفهان از شعب شمس آبادی، شیخ بهایی، علامه مجلسی و خزانه منطقه بازدید به عمل آورد و با همکاران این بخش ها به گفتگو نشست.
مهرابی مدیر منطقه اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیز گزارشی از وضعیت عملکرد منطقه و شعب زیرمجموعه ارائه داد.