جامع نیوز:جشنواره سامانه #۷۲۰* در بانک‌پاسارگاد تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۴ ادامه دارد. به گزارش جامع نیوزاز بانک پاسارگاد، این سامانه به عنوان ابزاری برای دسترسی به خدمات بانکداری الکترونیک، هر هفته جوایزی برای کاربران خود در نظر گرفته‌است. کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد #۲*۸*۷۲۰* در جایزه هفتگی این سامانه ثبت‌نام کنند. امتیاز مورد نیاز برای […]

جامع نیوز:جشنواره سامانه #۷۲۰* در بانک‌پاسارگاد تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۴ ادامه دارد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک پاسارگاد، این سامانه به عنوان ابزاری برای دسترسی به خدمات بانکداری الکترونیک، هر هفته جوایزی برای کاربران خود در نظر گرفته‌است. کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد #۲*۸*۷۲۰* در جایزه هفتگی این سامانه ثبت‌نام کنند. امتیاز مورد نیاز برای ثبت‌نام نیز ۵۰۰ امتیاز است که کاربران می‌توانند از طریق خرید هر شارژ ۱۰۰ امتیاز، اخذ موجودی حساب کارت بانکی، پرداخت قبوض موبایل و یا خدماتی ۵۰ امتیاز، شرکت در نظرسنجی سامانه برای بار اول ۱۰۰ امتیاز و دعوت از دوستان بعد از ثبت اولین تراکنش ایشان ۲۰۰ امتیاز کسب کنند. شرکت در نظرسنجی با شماره‌گیری کد #۲*۹*۷۲۰* امکان‌پذیر است.
با دانلود برنامک ۷۲۰ از کافه بازار، کندو و یا مایکت می توان ۲۰ امتیاز بیشتر برای هر کدام از موارد ذکر شده کسب کرد.
بر اساس این خبر، کاربران وفادار سامانه #۷۲۰*، با کسب ۱۰ هزار امتیاز، در قرعه‌کشی جایزه ویژه بانک پاسارگاد شرکت خواهند کرد. بدین‌منظور کاربران می‌توانند با شماره‌گیری #۱*۸*۷۲۰* در این قرعه‌کشی شرکت کنند.
گفتنی است قرعه‌کشی جوایز هفتگی در روز سه‌شنبه هر هفته انجام و اسامی برندگان در سایت www.my720.ir، شبکه‌های اجتماعی و منوی #۵*۸*۷۲۰* اعلام می‌شود. همچنین جوایز ویژه بانک پاسارگاد پس از اتمام جشنواره، طی مراسمی در تاریخ ۷ خرداد سال جاری به برندگان اهداء خواهد شد.