جامع نیوز:مدیرعامل بانک شهر با اشاره به توسعه فعالیت‌های این بانک، گفت: با دریافت مجوز لازم از بانک مرکزی، ارائه خدمات متنوع ارزی و جلب رضایت مشتریان در این حوزه با جدیت پیگیری می‌شود. به گزارش جامع نیوز بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با تاکید بر این‌ که توسعه شهرها و ارتقاء کیفی زندگی شهروندان […]

جامع نیوز:مدیرعامل بانک شهر با اشاره به توسعه فعالیت‌های این بانک، گفت: با دریافت مجوز لازم از بانک مرکزی، ارائه خدمات متنوع ارزی و جلب رضایت مشتریان در این حوزه با جدیت پیگیری می‌شود.
به گزارش جامع نیوز بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با تاکید بر این‌ که توسعه شهرها و ارتقاء کیفی زندگی شهروندان از اهداف این بانک است، گفت: اساس برنامه بانک شهر آن است که منابع شعب این بانک در همان استان هزینه شود و ریالی از آن به خارج از استان نرود.
وی با اشاره به حمایت مالی بانک شهر از پروژه‌های مهم کلانشهرهای کشور، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این زمینه در دست انجام است، انجام پروژه‌هایی مانند تامین مالی پروژه مترو قزوین و هشتگرد، توسعه بخش اتوبوسرانی این شهر، نگهداری موزه‌ها و ایجاد فضای دوچرخه‌سواری درون‌شهری آن است‌.
مدیرعامل بانک شهر، تصریح کرد: توسعه بانکداری الکترونیک و همچنین گسترش کیف پول الکترونیکی و کارت شهروندی، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سال جاری پیگیری می‌شود‌.
وی با اشاره به افزایش سرمایه بانک شهر، خاطرنشان کرد: هم اکنون این بانک جزو چند بانک برتر کشور است و با توجه به وجود نیروی انسانی متخصص و کارآمد می‌تواند در ۵سال آینده جزو چند بانک اول کشور باشد و این موضوع با تلاش همکاران و اعتماد مردم قابل دسترسی است.
پورزرندی افزود: در راستای توسعه فعالیت‌های بانک شهر، با گرفتن مجوز لازم از بانک مرکزی، گسترش فعالیت‌های ارزی پیگیری می‌شود و امیدواریم در سال جاری با ارائه خدمات متنوع ارزی، رضایتمندی مشتریان در این زمینه فراهم شود.