جامع نیوز:روند بازنشر اخبار منتشر شده از سوی بانک شهر در سطح رسانه‌های کشور، در طول سال گذشته، رشد ۶برابری داشته است. به گزارش جامع نیوزازبانک شهر، به دنبال گسترش فعالیت‌های بانک شهر از ابتدای سال گذشته و تولید ۲۵۲ عنوان خبر در بخش‌های مختلف و به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، آمار اخبار تولیدی […]

جامع نیوز:روند بازنشر اخبار منتشر شده از سوی بانک شهر در سطح رسانه‌های کشور، در طول سال گذشته، رشد ۶برابری داشته است.
به گزارش جامع نیوزازبانک شهر، به دنبال گسترش فعالیت‌های بانک شهر از ابتدای سال گذشته و تولید ۲۵۲ عنوان خبر در بخش‌های مختلف و به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، آمار اخبار تولیدی بانک به نسبت سال۹۲، با رقم ۶۲۸۵ بار بازنشر در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری، رشدی ۶برابری را نشان می‌دهد.
بر این اساس و در مجموع، اخبار بانک در سال گذشته به تعداد ۹۱۷بار در خبرگزاری‌ها، ۲۲۳۹بار در جراید و ۳۱۲۹بار در سایت‌های خبری بازنشر شده است که این دستاورد به لحاظ خبری و اطلاع‌رسانی، جایگاه متمایزی را برای بانک شهر در نزد افکارعمومی و افزایش میزان شناخت و آگاهی برای مخاطبان این رسانه‌ها نسبت به عنوان برند، خدمات، دستاوردها و اقدامات صورت گرفته توسط بانک شهر ایجاد کرده است.
لازم به ذکر است که اخبار داخلی منتشر شده در پورتال بانک نیز در طول مدت زمان مشابه، تعداد ۵۳۲عنوان خبری را در بر می‌گیرد.