جامع نیوز:علی قربانی، مدیر مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، در خصوص میزبان های جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه گفت: استان‌های زنجان، خوزستان و خراسان جنوبی به عنوان ۳ استان برگزار کننده جشنواره‌های منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه معرفی شدند. به گزارش جامع نیوزازحوزه هنری، علی قربانی گفت: با هماهنگی‌های به […]

جامع نیوز:علی قربانی، مدیر مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، در خصوص میزبان های جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه گفت: استان‌های زنجان، خوزستان و خراسان جنوبی به عنوان ۳ استان برگزار کننده جشنواره‌های منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه معرفی شدند.

به گزارش جامع نیوزازحوزه هنری، علی قربانی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری و مدیران استان‌های خوزستان، خراسان جنوبی و زنجان، این سه استان به عنوان مناطق سه گانه بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه معرفی شدند که هر کدام در مجموع ۱۰ استان را شامل می‌شوند.

وی میزبان منطقه ۱ جشنواره تئا‌تر سوره ماه را استان زنجان اعلام کرد و اظهار داشت: در این منطقه استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، گیلان، قزوین، همدان، کرمانشاه و البرز حضور دارند که در تاریخ ۳ تا ۵ شهریور به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، با بیان اینکه اجراهای منطقۀ ۲ جشنواره به میزبانی استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این منطقه استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، سمنان، خراسان جنوبی، مازندران، گلستان و هرمزگان نمایش‌های خود را از تاریخ ۹ تا ۱۱ شهریور به روی صحنه می‌برند.

وی اظهار داشت: در منطقه ۳که با میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان، لرستان، بوشهر، فارس، اصفهان، مرکزی و قم حضور دارند که از ۱۵ تا ۱۷ شهریور گروه‌های نمایشی در آن به اجرا می‌پردازند.

هنرمندان برای شرکت در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه تا ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ فرصت دارند متون نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

متقاضیان برای حضور در جشنواره (در استان‌ها و تهران)، بایستی مشخصات نمایشنامه مورد نظر را در سایت دبیرخانه مرکزی جشنواره‌ها به نشانیwww. artfest. ir ثبت و به همراه مدارک خواسته شده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه آن ۱۱ تا ۱۷مهرماه ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.