جامع نیوز:سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امسال نیز توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود. به گزارش جامع نیوزاز ایرانسل، این مسابقات که در زمره معتبرترین رقابت‌های قرآنی جهان برشمرده می‌شود، همه ساله همزمان با عید سعید مبعث آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف جهان، در […]

جامع نیوز:سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امسال نیز توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.

به گزارش جامع نیوزاز ایرانسل، این مسابقات که در زمره معتبرترین رقابت‌های قرآنی جهان برشمرده می‌شود، همه ساله همزمان با عید سعید مبعث آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف جهان، در رشته‌هایی همچون قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم با هم به رقابت می‌پردازند.

در غرفه ایرانسل در محل این مسابقات هم، محصولاتی همچون نواهای پیشواز قرآنی و مذهبی، نرم‌افزار کتابخوان و پیشخوان به شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ۲۵ اردیبهشت تا ۱ خرداد از ساعت ۱۶ هر روز در سالن اجلاس سران کنفرانس اسلامی تهران برگزار می‌شود.