جامع نیوز:طی حکمی از سوی مدیر‌عامل بانک شهر، احمد درخشنده به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری‌اطلاعات این بانک منصوب شد‌. به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، احمد درخشنده با حکمی از سوی دکتر حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل این بانک، علاوه بر دریافت امضای درجه یک فارسی، به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری‌اطلاعات این بانک […]

جامع نیوز:طی حکمی از سوی مدیر‌عامل بانک شهر، احمد درخشنده به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری‌اطلاعات این بانک منصوب شد‌.
به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، احمد درخشنده با حکمی از سوی دکتر حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل این بانک، علاوه بر دریافت امضای درجه یک فارسی، به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری‌اطلاعات این بانک معرفی شد‌.
بر این اساس‌، در این حکم‌، ضمن اشاره به سوابق و تجربیات مدیریتی درخشنده‌، ابراز امیدواری شده است تا وی با بهره‌گیری از ابزارهای مدیریتی، امکانات و تجهیزات، سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد و سایر ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود، در راستای انجام ماموریت‌های محوله در حوزه برنامه‌ریزی و توسعه فناوری‌اطلاعات بانک شهر، به منظور دستیابی به اهداف عالی بانک شهر با رویکرد جهادی و علمی و رعایت دقیق قوانین و مقررات مرتبط، گام برداشته و موفق باشد.
لازم به ذکر است، احمد درخشنده، پیش از این به عنوان مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری شهر و همچنین در مقطعی به عنوان مدیرعامل این بانک، مشغول به فعالیت بوده است.