جامع نیوز:بانک سینا در راستای توسعه فعالیت های بانکی و اصلاح ساختار مالی و همچنین پیرو مصوبه مجمع عمومی فوق العاده (نوبت دوم) این بانک در سوم آذر ماه ۹۳ و مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک مرکزی و اداره ثبت شرکت ها اقدام به پذیره نویسی حق تقدم های استفاده نشده می کند. […]

جامع نیوز:بانک سینا در راستای توسعه فعالیت های بانکی و اصلاح ساختار مالی و همچنین پیرو مصوبه مجمع عمومی فوق العاده (نوبت دوم) این بانک در سوم آذر ماه ۹۳ و مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک مرکزی و اداره ثبت شرکت ها اقدام به پذیره نویسی حق تقدم های استفاده نشده می کند.
به گزارش جامع نیوزاز بانک سینا، این بانک در راستای تحقق اهداف تعیین شده مبنی بر افزایش سرمایه فعلی به ۱۰ هزار میلیارد ریال با رعایت قوانین و مقررات جاری و با اخذ مجوزهای لازم، نسبت به ارائه بیش از ۱۵۵ میلیون حق تقدم استفاده نشده سهامداران برای پذیره نویسی عمومی اقدام نموده است.
براساس این گزارش، متقاضیان برای استفاده و خرید حق تقدم سهام بانک سینا می توانند از اول وقت اداری روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ تا پایان روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ از طریق شرکت های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران اقدام نمایند.
گفتنی است پیرو مصوبه مجمع عمومی فوق العاده (نوبت دوم) بانک سینا در تاریخ ۳ آذر ۹۳ مقرر شد سرمایه بانک سینا از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران از ۶ هزار میلیارد ریال فعلی به ۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.