جامع نیوز:​نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صادرات ایران با مسئولیت پذیری نقش مهم و اثر گذاری را در روند توسعه کشور عهده دار شده است که شایسته تقدیر است. به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران محسن صرامی فروشانی افزود: برغم همه تحرکاتی که دشمنان برای تشدید مشکلات اقتصادی داشته اند با تدابیر اتخاذ […]

جامع نیوز:​نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صادرات ایران با مسئولیت پذیری نقش مهم و اثر گذاری را در روند توسعه کشور عهده دار شده است که شایسته تقدیر است.
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران محسن صرامی فروشانی افزود: برغم همه تحرکاتی که دشمنان برای تشدید مشکلات اقتصادی داشته اند با تدابیر اتخاذ شده و گزینش عناصر کارآمد در بدنه موسسات اقتصادی و اولویت دادن به اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشته ایم.
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بانک صادرات ایران با تغییرات اخیر مدیریتی نقش بارزتری در فعالیت های اقتصادی ایفا می کند که با توجه به پیشینه و برخورداری این بانک از شبکه گسترده و نیروهای متخصص انتظار می رود این اثربخشی بیش از پیش مشهود شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی مهمترین وظیفه ای که بر عهده بنگاههای بزرگ اقتصادی و پولی و مالی است، فراهم کردن بسترهای مناسب برای رونق تولید و خدماتی است که منجر به شکوفایی اقتصادی می شود و به نظر می رسد بانک صادرات در این عرصه حضور و مشارکت فعالانه و در عین حال هوشمندانه ای دارد.
صرامی همچنین رویکرد بانک صادرات به توسعه بانکداری الکترونیک را با اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: مردم ایران شایسته برخورداری از بهترین خدمات در عرصه های گوناگون می باشند و خدمات متنوع و نوین بانک صادرات در همین راستا ارزیابی می شود.
این نماینده مجلس با تاکید بر همگرایی بخش های مختلف اقتصادی کشور تصریح کرد: بانک های فعال در کشور در کنار رقابت های معمول بنگاه های اقتصادی باید مراقب باشند تا بخوبی نقش و رسالتشان را در شرایط حساس کنونی ایفا کنند و در این زمینه مجلس شورای اسلامی دقت نظر کاملی در خصوص روند فعالیت بانکها دارد.
وی خواستار حمایت بیشتر بانکها از فعالیت در بخش های تولیدی بخصوص درشهرستانها و مناطق غیر برخوردار شد تا با اشتغالزایی در این مناطق روند مهاجرت به کلانشهرها کاهش یابد.