جامع نیوز:مدیرعامل بانک سینا با اشاره به آمادگی این بانک برای اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی در کوتاه ترین زمان، گفت: سیاست بانک در سال جاری اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری در بخش مولد به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته است. به گزارش جامع نیوزبه نقل ازفارس محمد رضا پیشرو ، با بیان اینکه افزایش […]

جامع نیوز:مدیرعامل بانک سینا با اشاره به آمادگی این بانک برای اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی در کوتاه ترین زمان، گفت: سیاست بانک در سال جاری اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری در بخش مولد به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته است.

به گزارش جامع نیوزبه نقل ازفارس محمد رضا پیشرو ، با بیان اینکه افزایش سهم بازار بانک سینا از اهداف این بانک در سال جاری است، اظهار داشت: سیاست بانک در سال جاری اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری در بخش های مولد به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته تا بتواند در سرعت بخشیدن به تولید ملی و کمک به اشتغال کشور، نقش ویژه‌ای ایفا کند.

وی با اشاره به آمادگی بانک سینا برای اعطای تسهیلات در قالب عقود مختلف بانکی در کوتاه‌ترین زمان، افزود: یکی از اهداف مهم و اساسی ما اعطای تسهیلات در چارچوب نظام بانکداری اسلامی و بر اساس مقررات قانون عملیات بانکداری بدون ربا است که به منظور ترویج و توسعه صنایع کوچک و متوسط و رفع تنگناهای مالی فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت می‌شود و این بانک آمادگی دارد تا نسبت به ارائه آن در اسرع وقت به متقاضیان اقدام کند.

مدیرعامل بانک سینا با بیان اینکه این بانک همچنین با تدوین راهبردهای اساسی در زمینه توسعه سامانه‌های بانکداری الکترونیک با تاکید بر ارتقاء امنیت فناوری، ارائه محصولات رقابتی و بالا بردن کیفیت خدمات در کنار تقویت ساختار مالی به نتایج مطلوبی دست یافته است، گفت: بانک اکنون به عنوان ارائه دهنده متنوع ترین خدمات الکترونیک بانکی، در جهت حفظ و افزایش سهم بازار خود گام برمی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نسبت مطالبات معوق در بانک سینا در مقایسه با نظام بانکی پایین‌تر است، افزود: خوشبختانه با تدوین و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های مناسب نظارتی در این بانک، نسبت معوقات در بانک رو به کاهش است.

پیشرو همچنین از کاهش قیمت تمام شده پول در این بانک به عنوان یک ضرورت یاد کرد و گفت: رشد مناسب و هدفمند منابع بانک در کنار حفظ توان پاسخ گویی مطلوب به مشتریان و افزایش سودآوری و پاسخگویی به انتظارات سهامداران از دیگر سیاست‌های این بانک به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: با برنامه مدونی که تهیه شده به نحوی عمل خواهد شد که سهامداران به خوبی از سهم خود در بانک سینا منتفع و مشتریان نیز از خدمات بانک بهره‌مند شوند.