جامع نیوز:مدیرعامل بانک شهر از افزایش چشمگیر میزان تراکنش‌های پایانه‌های فروش این بانک خبر داد. به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به رشد چشمگیر میزان تراکنش‌های بانک شهر از طریق پایانه‌های فروش این بانک، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۹هزار و ۳۶۰پایانه در کل کشور فعال بوده است که به […]

جامع نیوز:مدیرعامل بانک شهر از افزایش چشمگیر میزان تراکنش‌های پایانه‌های فروش این بانک خبر داد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به رشد چشمگیر میزان تراکنش‌های بانک شهر از طریق پایانه‌های فروش این بانک، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۹هزار و ۳۶۰پایانه در کل کشور فعال بوده است که به لحاظ تعداد به نسبت سال۹۲ به میزان ۳۷درصد، رشد داشته است.
وی افزود: سال۹۳ میزان جذب منابع پایانه‌های فروش بانک شهر به نسبت سال قبل به میزان ۲۰۳درصد رشد داشته است، این در حالی‌است که مبلغ کل جذب منابع پایانه‌های شاپرکی در سال۹۳ به نسبت سال۹۲، افزایش ۴۱درصدی داشته است.
پورزرندی با اشاره به روند تراکنش و جذب منابع پایانه‌های فروش بانک شهر در سال‌۹۳ تصریح کرد: مبلغ کل تراکنش اسفندماه سال گذشته با افزایش ۶۰درصدی به نسبت بهمن ماه همان سال، بیش از ۸هزار میلیارد ریال رشد یافته و میانگین تراکنش هر پایانه نیز به بیش از ۴۳۰میلیون ریال افزایش یافته است.
مدیرعامل بانک شهر در ادامه در خصوص میانگین تراکنش ماهیانه پایانه‌های فروش اظهار کرد: اسفندماه سال‌۹۲‌، میانگین تعداد تراکنش‌ها روی هر پایانه، ۸۴مورد بوده است که در همین ماه در سال گذشته به ۱۴۱مورد افزایش یافته است و این در حالی‌ است که میانگین تعداد تراکنش شاپرک در اسفندماه سال۹۳، به میزان ۱۶۴مورد بوده است.
وی با اشاره به تنوع گروه پذیرندگی پایانه‌های فروش تصریح کرد: در زمینه جذب منابع مالی در اسفندماه سال گذشته، پایانه‌های شهرداری و فروشگاه‌های شهروند تاثیر بسزایی در جذب منابع داشته‌اند‌.
پورزرندی با بیان این‌ که در سال جاری، راهبرد افزایش پایانه‌ها مورد توجه قرار دارد، افزود: در روند جذب منابع از پایانه‌های شهرداری‌ها در سال گذشته، شهرداری شیراز بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده است و همچنین جذب منابع در فروشگاه‌های شهروند نیز با روند صعودی در اسفند ماه، رکورد جذب منابع بیش از ۳۹۰میلیارد ریال محقق شده است.
به گفته وی، این مبلغ نسبت به اسفند سال گذشته، ۲۲۵درصد افزایش و نسبت به بهمن ماه همین سال، رشدی ۳۵درصدی داشته است.