جامع نیوز: ستاد بازسازی عتبات عالیات و بانک سرمایه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. به گزارش جامع نیوزاز ستاد بازسازی عتبات عالیات، براساس این تفاهم نامه که حسن پلارک رییس ستاد و بیرانوند مدیرعامل بانک سرمایه آن را امضا کردند، تمامی هموطنان به‌ویژه مشتریان بانک سرمایه می‌توانند از تمامی ابزارهای الکترونیکی، اینترنت بانک، دستگاه‌های خود پرداز […]

جامع نیوز: ستاد بازسازی عتبات عالیات و بانک سرمایه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش جامع نیوزاز ستاد بازسازی عتبات عالیات، براساس این تفاهم نامه که حسن پلارک رییس ستاد و بیرانوند مدیرعامل بانک سرمایه آن را امضا کردند، تمامی هموطنان به‌ویژه مشتریان بانک سرمایه می‌توانند از تمامی ابزارهای الکترونیکی، اینترنت بانک، دستگاه‌های خود پرداز ATM و …این بانک برای مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه و اهدا کمک و نذورات استفاده کنند.
پلارک در مراسم امضاء این تفاهم‌نامه با بیان اینکه خدمت در آستان اهل بیت علیهم السلام یک توفیق بزرگ الهی است گفت: امروز با امضاء این تفاهم نامه، خانواده بزرگ بانک سرمایه و سهامداران آن نیز توفیق خادمی ائمه اطهار را یافتند.
وی با اشاره به ابلاغیه بانک مرکزی در خصوص مشارکت نظام بانکی در جذب نذورات مردمی اظهار کرد: بانک سرمایه با توجه به ساختار سازمانی چالاک خود می‌تواند کمک زیادی در این زمینه بکند.
پلارک به بخشی از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات از زمان تشکیل تا کنون اشاره کرد و گفت: هم اکنون صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف در حال اجراست که با گشایش آن وسعت حرم علوی ۲۰برابر فضای کنونی خواهد شد.
وی همچنین با شاره به امضاء قرارداد اجرایی صحن عقیله بنی هاشم(س) در هفته گذشته گفت: ارزش این طرح که با هدف توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلا اجرا می‌شود، ۶۰۰میلیون دلار است و با تکمیل آن وسعت حرم حسینی، ۷ برابر خواهد شد.
پلارک با اشاره به پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: برای اجرای چنین حجم گسترده کاری، ستاد بازسازی عتبات عالیات را به سازمانی چالاک، شفاف و نظام‌مند تبدیل کردیم به‌گونه‌ای که اکنون امکان گزارش دهی برخط به مردم مهیا شده است.
براساس این گزارش بیرانوند مدیرعامل بانک ملی نیز در این مراسم ضمن تجلیل از اقدامات ستاد بازسازی عتبات، گفت: بانک سرمایه برای استفاده از تمام توان خود برای کمک و مشارکت در امر مقدس بازسازی اعتاب مقدسه اعلام آمادگی می‌کند.