جامع نیوز:ایسوس ۱۴ جایزه معتبر نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ را از آن خود نمود. به گزارش جامع نیوزایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ که به تازگی افتتاح شده است توانست شروعی فوق العاده داشته باشد و ۱۴ جایزه معتبر این نمایشگاه را از آن خود نماید. کنسول ROG GR6 برنده جایزه بهترین طراحی و محصولات ZenBook UX305 […]

جامع نیوز:ایسوس ۱۴ جایزه معتبر نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ را از آن خود نمود.

به گزارش جامع نیوزایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ که به تازگی افتتاح شده است توانست شروعی فوق العاده داشته باشد و ۱۴ جایزه معتبر این نمایشگاه را از آن خود نماید. کنسول ROG GR6 برنده جایزه بهترین طراحی و محصولات ZenBook UX305 ، ASUS ZenWatch ، X99-DELUXE/U3.1و ASUS AiProtection جایزه The Computex Best Choice را از آن خود نمودند. همچنین دستگاه ZenBook UX305 و ۷ محصول دیگر جایزه Computex d&i را دریافت کردند.

“ با آغاز به کار نمایشگاه کامپیوتکس سال ۲۰۱۵ میلادی، جدیدترین فناوریها و محصولات شرکت های سخت افزاری معرفی شدند و ۱۴ محصول ایسوس در میان محصولات برگزیده این نمایشگاه قرار گرفتند و جوایز ارزشمندی را در رشته های مختلف طراحی، خلاقیت، نوآوری و بهترین انتخاب از آن خود کردند.“نمایشگاه کامپیوتکس بزرگترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات در منطقه آسیا است که هر ساله در شهر تایپه کشور تایوان برگزار میشود و شرکت های فعال در این حوزه به معرفی محصولات جدید خود میپردازند. کسب جوایز متعدد فناوری، طراحی و خلاقیت در این نمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در طی این سالها ایسوس همواره در برترین جایگاه در مقایسه با سایر رقبا قرار گرفته و بیشترین جوایز را از آن خود کرده است.

امروز با آغاز به کار نمایشگاه کامپیوتکس سال ۲۰۱۵ میلادی، جدیدترین فناوریهای و محصولات شرکت های سخت افزاری معرفی شدند و ۱۴ محصول ایسوس در میان محصولات برگزیده این نمایشگاه قرار گرفتند. این محصولات در رشته های مختلف طراحی، خلاقیت، نوآوری و بهترین انتخاب شایسته دریافت جایزه شناخته شدند. در میان تمامی برندگان جوایز کامپیوتکس ۲۰۱۵، ایسوس توانست با کسب ۱۴ جایزه برای محصولات خود چند پله بالاتر از سایر رقبا و در رتبه نخست قرار گرفت.

در میان محصولات برتر ایسوس، کامپیوتر دسکتاپ GR6 جایزه بهترین طراحی و ساعت هوشمند Zenwatch، Smart Home System ، Zenbook UX305 و AiProtection جایزه Best Choice Award کامپیوتکس ۲۰۱۵ را از آن خود کردند. جوایز Best Choice Award توسط انجمن TAITRA تامین میشوند و شرط انتخاب یک محصول تمایز، منحصر به فرد بودن و قابل عرضه در بازار در نظر گرفته شده است. جوایز Computex d&i توسط TAITRA و iF Design که نقش مهمی در طراحی صنعتی دارند و کسب جایزه توسط این دو گروه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ایسوس در تمامی شاخه ها توانست رتبه قابل توجهی کسب کند و طراحی محصولات این شرکت به دلیل تاثیر مثبت در زندگی مردم و ساخت محصولات خلاقانه به عنوان فعالترین و خلاق ترین برند برگزیده شد.

برگزیدگان Best Choice Award

در این شاخه شش محصول ایسوس جایزه بهترین انتخاب نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ را از آن خود کردند. کنسول GR6 ، سیستم هوشمند ASUS Smart Home System، مادربورد X99-Deluxe/U3.1، مجموعه امنیت شبکه AiProtection، اولترابوک Zenbook UX305 و ساعت هوشمند ZenWatch با برخورداری از طراحی خلاقانه، امکانات منحصر به فرد و تمایز شایسته دریافت این جایزه شدند.

برگزیدگان Computex d&i Awards

در این شاخه ایسوس توانست ۷ جایزه را آن خود کند و همچنان پیشتاز و متمایز از سایر برندها در رتبه اول قرار بگیرد. محصولاتی از ایسوس که شایسته جایزه Computex d&i شناخته شدند تلفن هوشمند ZenFone 2، تبلت ZenPad 8.0، پروژکتور قابل حمل P3B، لپ تاپ ROG G751، کامپیوتر دسکتاپ ASUSPRO E810 ، کامپیوتر یکپارچه A6420 و لپ تاپ Transformer book T300 Chi بودند.