جامع نیوز: بر اساس ارزیابی موسسه معتبر یورومانی، بانک‌پاسارگاد موفق شد جایزه بهترین بانک ایران را از آن خود کند. به گزارش جامع نیوزاز بانک‌ پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: موسسه یورومانی با توجه به بررسی و ارزیابی‌های صورت‌گرفته در بازار بانکداری‌ایران، جایزه بهترین بانک […]

جامع نیوز: بر اساس ارزیابی موسسه معتبر یورومانی، بانک‌پاسارگاد موفق شد جایزه بهترین بانک ایران را از آن خود کند.
به گزارش جامع نیوزاز بانک‌ پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: موسسه یورومانی با توجه به بررسی و ارزیابی‌های صورت‌گرفته در بازار بانکداری‌ایران، جایزه بهترین بانک را به بانک‌پاسارگاد اعطا کرد. وی ادامه داد: موسسه یورومانی، بانک‌پاسارگاد را حرفه‌ای‌ترین بانک در سطح مقبول در کشور ایران دانست. همچنین این موسسه بانک‌پاسارگاد را نمونه‌ای بسیار خوب از بانکی قلمداد کرد که سرمایه‌گذاران غربی در دوره و محیط پسا تحریم‌ها می‌توانند آن‌را مورد توجه قرار دهند. به گفته این موسسه این بانک بانکی است که می‌توان با آن وارد کسب و کار شد. رفیعی خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد، در طول چند سال گذشته مورد توجه ارگان‌های مختلف اقتصادی و بین‌المللی قرار گرفته‌است. این ارگان‌ها به‌صورت مستمر این بانک را برای فعالیت‌های مختلف ارزیابی کرده و آمادگی خود را برای ایجاد ارتباط با آن اعلام کرده‌اند.
گفتنی است مراسم اهدای جوایز بهترین بانک‌های خاورمیانه در سال ۲۰۱۵، در دبی و با حضور اشخاص برجسته‌‌ای از بازارهای سرمایه و بانکداری سراسر خاورمیانه برگزار شد. اعطای این جوایز از سال ۱۹۹۲ آغاز شده‌ و بخشی از برنامه اعطای جوایز جهانی موسسه یورومانی به برترین‌ها است که به عنوان معیاری جهت مقایسه موسسات پیشرو در بخش مالی منطقه محسوب می‌شوند.