جامع نیوز:اولین سامانه جامع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان در نظام بانکی، در بانک رفاه کارگران راه اندازی شد. به گزارش جامع نیوزاز بانک رفاه کارگران، در مراسمی که به همین منظور و با حضور اعضای هیات مدیره بانک رفاه کارگران، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان بانک مرکزی ج.ا.ا در […]

جامع نیوز:اولین سامانه جامع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان در نظام بانکی، در بانک رفاه کارگران راه اندازی شد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک رفاه کارگران، در مراسمی که به همین منظور و با حضور اعضای هیات مدیره بانک رفاه کارگران، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان بانک مرکزی ج.ا.ا در این بانک برگزار شد،‌ دکتر محقق نیا عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران در سخنانی گفت: بانک رفاه کارگران بیش از ۱۰ میلیون سپرده گذار و ۵/۲ میلیون مستمری بگیر دارد و به بیش از ۱۵ درصد کشور خدمت ارائه می کند، بنابراین برخورداری طیف وسیعی از آحاد جامعه از خدمات این بانک، ایجاد این سامانه را ضروری کرد.
عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران در ادامه اظهار داشت: متاسفانه هجمه ها علیه نظام بانکی شدت یافته است و وجود سیستم های رسیدگی به شکایات، اعتمادسازی نزد افکار عمومی بانک ها را در پی خواهد داشت.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد رونمایی از این سامانه راه پرافتخار ۸ سال متوالی مشتری مداری بانک رفاه کارگران را تدوام بخشد.
در ادامه این مراسم، شریعت پناه مشاور وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه رونمایی از این سامانه را یک مزیت رقابتی برای بانک رفاه کارگران دانست و افزود: در شرایط کنونی مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان بسیار حساس و حیاتی است و این سامانه گامی مهم در این راستا است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی سه اصل اساسی حکمرانی خوب را شفافیت،‌ پاسخگویی و مشارکت برشمرد و تصریح کرد: این سه اصل مهم در این سامانه به خوبی مشاهده می شود.
شریعت پناه با بیان اینکه بانک رفاه کارگران عضوی از خانواده بزرگ وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی است که به طیف وسیعی از جامعه خدمات ارائه می کند،‌ افزود: حدود ۴۰ میلیون مخاطب سازمان تامین اجتماعی مستقیم و غیرمستقیم خدمات خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و این موضوع حائز اهمیت فراوان است.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود نیروی انسانی کارآمد و سیستم های نظارتی روزآمد را در ساختار سازمانی ضروری دانست و افزود: در بسیاری از سازمان ها به دلیل اینکه سیستم های نظارتی یکپارچه وجود ندارد،‌ تعدد شکایات و دیوانسالاری برای دستیابی به پاسخ،‌ مشکلات بسیاری را به وجود می آورد.