جامع نیوز: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی از بانک سپه به سبب اختصاص بالاترین اعتبار به حوزه صنایع دستی و گردشگری در بین کلیه بانکهای دولتی و خصوصی در ۲ سال اخیر با اهدای لوح و تندیس تقدیر کرد. به گزارش جامع نیوزاز بانک سپه، اهدای […]

جامع نیوز: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی از بانک سپه به سبب اختصاص بالاترین اعتبار به حوزه صنایع دستی و گردشگری در بین کلیه بانکهای دولتی و خصوصی در ۲ سال اخیر با اهدای لوح و تندیس تقدیر کرد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک سپه، اهدای لوح و تندیس مذکور در مراسم بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی، در ۲۰ خرداد ۹۴، در محل دائمی نمایشگاههای بین الملل تهران و در سالن خلیج فارس صورت گرفت.
براساس این گزارش در مراسم یادشده، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شیرکوند معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری و نامور مطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، محمداسماعیل سعیدی رئیس فراکسیون صنایع دستی مجلس شورای اسلامی، غدا هیجاوی رئیس صنایع دستی آسیا و اقیانوسیه، وزیر صنایع دستی عمان، معاونان وزارت کار و رفاه اجتماعی، سفرا و نمایندگان کشورهای دیگر حضور داشتند.
در این مراسم همچنین جمعی از هنرمندان، برخی از مشتریان بانک فعال در عرصه صنایع دستی و… حضور داشتند و از همکاری مؤثر بانک سپه با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تقدیر شد.
همچنین غرفه بانک سپه در بیست و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی مورد استقبال چشمگیر مسئولان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
در غرفه بانک سپه علاوه بر آثار صنایع دستی، نمونه هایی از سکه های موزه سکه بانک سپه به همراه بروشورها و منابع اطلاع رسانی در حوزه فعالیتهای این بانک در حوزه صنایع دستی و گردشگری پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفت.
نمایشگاه مذکور، از ۲۰ تا ۲۵ خرداد در سالنهای ۸، ۹ و ۲۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد و غرفه بانک سپه در ابتدای سالن ۲۷ قرار دارد.