جامع نیوز:مراسم اهدای جوایز ویژه «جشنواره فجر» بانک آینده، در آستانه میلاد با سعادت حضرت ولی‌ عصر(عج) و با حضور مشتریان، اعضای هیأت مدیره، مدیر عامل و مدیران ارشد بانک، در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد. بانک آینده به‌منظور ارزش‌آفرینی مستمر برای مشتریان گرامی و ارتقای رضایت‌ مندی این عزیزان، «جشنواره فجر» را از […]

جامع نیوز:مراسم اهدای جوایز ویژه «جشنواره فجر» بانک آینده، در آستانه میلاد با سعادت حضرت ولی‌ عصر(عج) و با حضور مشتریان، اعضای هیأت مدیره، مدیر عامل و مدیران ارشد بانک، در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد.
بانک آینده به‌منظور ارزش‌آفرینی مستمر برای مشتریان گرامی و ارتقای رضایت‌ مندی این عزیزان، «جشنواره فجر» را از آغاز دهه فجر تا پایان اسفندماه سال گذشته در کلیه شعب بانک به‌مرحله اجرا درآورد و در پاسخ به اعتماد مشتریان مشارکت‌ کننده در این طرح، جوایز ارزنده‌ای را به برندگان خوشبخت این جشنواره اهدا نمود که از آن جمله می‌توان به‌ ۲۲ دستگاه خودروی پژو‌ پارس اشاره داشت که طی مراسمی و به‌ منظور تقدیر از این مشتریان ارجمند، به برندگان مذکور تحویل گردید.
شایان ذکر است؛ اسامی برندگان «جشنواره فجر» (شامل: ۲۲ دستگاه خودروی پژو‌ پارس، ۵۰ دستگاه تبلت و ۱۴۳ قطعه سکه بهار آزادی)، هم‌ اکنون در تارگاه رسمی بانک آینده به‌نشانی www.ba24.ir در دسترس است.