جامع نیوز:جلسه ماهانه فرماندهان بسیج حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی روز شنبه ۲۳ خرداد سال جاری به میزبانی بانک کشاورزی برگزار شد. به گزارش جامع نیوزاز بانک کشاورزی، در این نشست دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک ضمن اظهار مسرت وخشنودی از میزبانی این جلسه گفت: بسیج معنایی است که […]

جامع نیوز:جلسه ماهانه فرماندهان بسیج حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی روز شنبه ۲۳ خرداد سال جاری به میزبانی بانک کشاورزی برگزار شد.

به گزارش جامع نیوزاز بانک کشاورزی، در این نشست دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک ضمن اظهار مسرت وخشنودی از میزبانی این جلسه گفت: بسیج معنایی است که امام خمینی (ره) پیش از انقلاب نهادینه کرد و فرهنگ انقلاب و پایه های جنبش اسلامی را بر مبنای بسیج و مدیریت جهادی بنا نهاد تا سرمشق تمام حرکت های انقلابی در منطقه شود.

وی افزود: فرهنگ بسیج توسط مقام معظم رهبری ادامه یافت و خوشبختی بسیج ازآغاز تاکنون در پیروی از مقام ولایت فقیه بوده است.

دکتر شهیدزاده بسیج را تفکر مدیریت جهادی و دریایی بیکران توصیف کرد که هر فرد یا نهادی به قدر ظرفیت و استعداد خود می تواند از موهبات و رهنمودهای کاربردی آن بهره مند شود.

وی با اشاره به هدف تامین امنیت غذایی در اقتصاد مقاومتی که وظیفه بانک کشاورزی و فرمان مقام معظم رهبری است، دست یابی به این مهم را در گروی تفکر بسیجی به معنای اجرای موثرترین ،پیشرفته ترین و بهترین طرح ها و تکنولوژی ها دانست و تصریح کرد: بسیجی فکر کردن و مدیریت جهادی داشتن یعنی حرکت کردن با زمان ، برنامه ریزی برای نیازهای آتی و تبدیل حرف به عمل.

شهیدزاده در پایان سخنان خود رفتار و روحیه شهدا، جانبازان و آزادگان را سرمشق گرانبهایی برای مقابله با سختی ها و موانع درراه رسیدن به هدف دانست و افزود: بانک کشاورزی در سال جدید به عنوان یک خادم، حرکت بسیجی وار برای توسعه کارهای زیربنایی و رسیدن به امنیت غذایی مطلوب را در پیش گرفته است و اجرای مطلوب عاملیت خرید تضمینی گندم یکی از اقدامات در این زمینه بوده است.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شاهانی نماینده ولی فقیه در بسیج وزارتخانه ها و ادارات ، در باره فرائض ماه مبارک رمضان و احادیث و روایات مرتبط سخن گفت.

این گزارش می افزاید در این نشست همچنین فرماندهان بسیج حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی به ارائه گزارش عملکرد و بیان برنامه های آتی پرداختند و از شماری از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.