جامع نیوز:بانک کارآفرین با حضور در سی و نهمین کنگره علمی سالانه جامعه جراحان ایران، برای نهمین سال پیاپی اقدام به ارائه انواع خدمات بانکی مورد نیاز اعضای این جامعه از روز ۲۵ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه جاری نمود. به گزارش جامع نیوزاز بانک کارآفرین، این بانک به منظور ارج نهادن به خدمات انسان­دوستانه جامعه […]

جامع نیوز:بانک کارآفرین با حضور در سی و نهمین کنگره علمی سالانه جامعه جراحان ایران، برای نهمین سال پیاپی اقدام به ارائه انواع خدمات بانکی مورد نیاز اعضای این جامعه از روز ۲۵ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه جاری نمود.
به گزارش جامع نیوزاز بانک کارآفرین، این بانک به منظور ارج نهادن به خدمات انسان­دوستانه جامعه پزشکان و جراحان کشور، با استقرار یک شعبه سیار بانکی در محل برگزاری سی و نهمین کنگره علمی جامعه جراحان امکان ارائه خدمات بانکی مورد نیاز این جامعه از جمله دریافت حق عضویت سالانه، سرویس­دهی مناسب و ارائه خدمات آنلاین (online) مطلوب را فراهم کرد .
این گزارش می افزاید، این بانک با استقرار ۹ باجه در محل کنگره به بیش­ از ۱۳۰۰ نفر از شرکت کنندگان خدمات بانکی ارائه داد.
شایان ذکر است ایجاد همدلی و ارتباط مناسب با مراجعه کنندگان، ارائه خدمات بانکی موردنیاز در کوتاه­ترین زمان ممکن و حسن برخورد پرسنل بانک موجب رضایت خاطر برگزار کنندگان کنگره شد و دکتر کاظم عباسیون، دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران طی نامه ای از همراهی و همکاری بانک کارآفرین تقدیر و تشکر کرد.