جامع نیوز:​بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و صرفه جویی در وقت و هزینه ها دامنه ارائه خدمات تلفن بانک سپهر (٠٩۶٠٢) را توسعه داد. به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک به منظور رضایت مندی مشتریان و تسریع در ارایه خدمات نوین، کاهش هزینه ها و پاسخگویی به نیاز […]

جامع نیوز:​بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و صرفه جویی در وقت و هزینه ها دامنه ارائه خدمات تلفن بانک سپهر (٠٩۶٠٢) را توسعه داد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک به منظور رضایت مندی مشتریان و تسریع در ارایه خدمات نوین، کاهش هزینه ها و پاسخگویی به نیاز هموطنان مبادرت به توسعه خدمات تلفن بانک صدای سپهر نمود و بر این اساس مشتریان می توانند علاوه بر دریافت خدمات پیشین از خدمات جدید این سامانه شامل: پرداخت اقساط سایرین (در بانک صادرات ایران)، دریافت لیست شماره کارتهای متصل به حسابهای خود، دریافت شارژ مستقیم تلفن همراه (همراه اول و ایرانسل) از طریق کلیه کارت های عضو شتاب و اعلام شناسه شبای بانک صادرات ایران برخوردار گردند.
گفتنی است سامانه صدای سپهر با کد٠٩۶٠٢ علاوه بر ارایه خدمات متنوع بانکی از قبیل: تلفن بانک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض خدمات شهری، ارایه شناسه شبا و… نسبت به ارایه خدمات مشاوره ای به هموطنان نیز اقدام می نماید. شهروندان گرامی می توانند به منظور اطلاع از آخرین خدمات و دستاوردهای بانک، ارایه پیشنهاد، شکایت و انتقاد خود به صورت مستقیم با کارشناسان این بانک تماس حاصل فرمایند.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران با ٢٧٠٠ شعبه در سراسر کشور، ۴۴٠ هزار و۵٠٠ دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، ۴١٨ هزار مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.

پرینت خبرپرینت خبر