جامع نیوز:ایسوس به تازگی خبر از راه اندازی امکان جدیدی برای کاربران محصولات خود داده است که به واسطه آن می توانند از اصالت گارانتی محصول خود اطمینان حاصل نمایند. این خدمات جدید در سایت www.asus-festival.com راه اندازی شده است و کاربران فقط با در اختیار داشتن شماره سریال دستگاه خود می توانند از اصالت […]

جامع نیوز:ایسوس به تازگی خبر از راه اندازی امکان جدیدی برای کاربران محصولات خود داده است که به واسطه آن می توانند از اصالت گارانتی محصول خود اطمینان حاصل نمایند. این خدمات جدید در سایت www.asus-festival.com راه اندازی شده است و کاربران فقط با در اختیار داشتن شماره سریال دستگاه خود می توانند از اصالت دستگاه خود آگاه شوند.

این روز ها با توجه به وجود گارانتی ها و البته شرکت های متعددی که ادعای خدمات بسیار با کیفیت دارند ،سامان دهی این بازار بسیار ضروری به نظر می رسد. زیرا تعداد معدودی از این شرکت ها مورد تایید کمپانی های مادر قرار می گیرند. به همین منظور و برای رهایی کاربران از ایجاد سردرگمی از این موضوع ایسوس اقدام به ارائه خدمات جدیدی برای اطمینان از اصالت گارانتی رسمی خود نموده است .با استفاده از این خدمات جدید که در سایت www.asus-festival.com راه اندازی شده است کاربران می توانند به بخش ویژه ای که بدین منظور اختصاص یافته مراجعه نموده و با در اختیار داشتن شماره سریال دستگاه خود از مورد تایید بودن سریال دستگاه خود اطمینان یابند.

لازم به یاد آوری می باشد چندی پیش ایسوس در سایت رسمی خود به زبان پارسی، امکانی را فراهم نموده که کاربران می توانند با مراجعه به آن از وضعیت کالای تحویلی به مراکز مجاز خدمات مطلع گردند.