جامع نیوز:بانک‌پاسارگاد در ادامه ایفای رسالت‌های اجتماعی خود اقدام به احداث ۶ باب کتابخانه در برخی از روستاهای استان همدان کرد. به گزارش جامع نیوزاز بانک‌پاسارگاد، در مراسمی که با حضور دکتر پورمختار رییس کمیسیون اصل نود مجلس و نماینده مردم شهرستا‌ن‌های بهار و کبودرآهنگ، قنبری فرماندار کبودرآهنگ، مهندس عربی مدیرکل امور روستایی استانداری همدان، […]

جامع نیوز:بانک‌پاسارگاد در ادامه ایفای رسالت‌های اجتماعی خود اقدام به احداث ۶ باب کتابخانه در برخی از روستاهای استان همدان کرد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک‌پاسارگاد، در مراسمی که با حضور دکتر پورمختار رییس کمیسیون اصل نود مجلس و نماینده مردم شهرستا‌ن‌های بهار و کبودرآهنگ، قنبری فرماندار کبودرآهنگ، مهندس عربی مدیرکل امور روستایی استانداری همدان، ذیقمی معاون فرماندار، استعدادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، نوروزی بخشدار بخش‌ مرکزی، شهرداران، دکتر جامه بزرگی رییس دانشگاه آزاد همدان و رییس انجمن خیرین، مسولان انجمن خیرین کتابخانه‌ساز همدان،‌‌ رییسان ادارات شهرستان کبودرآهنگ، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد، کلنگ احداث ۶ باب کتابخانه بر زمین زده‌شد.
این کتابخانه‌ها هر یک با مساحت ۱۲۵ مترمربع بنا و ۱۰۰ مترمربع محوطه‌سازی در روستاهای امیرآباد، خان‌آباد و سوباشی در شهرستان کبودرآهنگ و روستاهای حسام‌آباد، بهادربیگ و پولوک در شهرستان بهار ساخته خواهد شد. پیش از این نیز بانک‌پاسارگاد در مناطق محروم استان‌های مختلف کشور، اقدام به ساخت مدرسه و کتابخانه‌های عمومی و همچنین خانه‌های بهداشت اقدام کرده‌بود.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود اقداماتی از قبیل حمایت از موسسات عام‌المنفعه و جمعیت‌های خیریه، حمایت از نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور سراسری تا هر مقطعی که ادامه تحصیل دهند، توجه ویِژه به بحث ورزش و حمایت از ورزشکاران تیم‌های مختلفی مانند کشتی، فوتسال، کوهنوردی و …، حمایت از برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی، کمک به آزادی زندانیان مالی غیرمقصر، پشتیبانی از هنرمندان و فعالیت‌های هنری، کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و … را در کارنامه خود دارد.