جامع نیوز:​بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به نیاز مشتریان سامانه اینترنت بانک ویژه حساب های حقوقی و مشترک را پیاده سازی کرد . به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران ،این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه جدید اینترنت بانک ویژه […]

جامع نیوز:​بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به نیاز مشتریان سامانه اینترنت بانک ویژه حساب های حقوقی و مشترک را پیاده سازی کرد .
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران ،این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه جدید اینترنت بانک ویژه حساب های حقوقی و مشترک (BIB-Business Internet Banking) را عملیاتی نموده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی و یا مشترک اند( مانند شرکت ها، سازمانها و…) می توانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهره مند گردند. تراکنش های مالی این سامانه مبتنی بر چند امضاء بوده و امضاء داران می توانند با توجه به شرایط برداشتی که در شعبه تعریف می شود امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIBرا پیدا کنند.
بر این اساس مشتریان حقوقی می توانند ضمن عضویت و ثبت درخواست در سایت www.bsi.ir از خدماتی همچون: خلاصه حساب، مانده حساب، صورتحساب (٣٠ گردش آخر)، انتقال وجه بین حساب های خود و حساب سایرین و …برخوردار گردند.
شایان ذکر است این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری با بهره گیری از دستگاه رمز ساز لحظه ای (otp) در محیطی کاملاً امن و بدون حضور فیزیکی در شعب را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه میگردد و دارای قابلیتهای فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورتحساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و … میباشد.
شایان ذکر است تا کنون بیش از۴٢٣هزار مشتری ضمن عضویت در سامانه بانکداری اینترنتی هر ماه به طور متوسط حدود ١٠ میلیون تراکنش مالی خود را از طریق این سامانه انجام می دهند که این رقم بیانگر رشد ٢۶ درصدی تعداد کاربران نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل می باشد.