جامع نیوز:بانک سینا از تمامی دانشجویانی که در حال تدوین پایان نامه دانشگاهی خود با موضوع بانکی و یا اولویت تحقیقاتی و پژوهشی بانک سینا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشند دعوت به همکاری می نماید. دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد یا دکتری می توانند موضوعات تحقیقی خود را در حوزه بانکداری الکترونیک، […]

جامع نیوز:بانک سینا از تمامی دانشجویانی که در حال تدوین پایان نامه دانشگاهی خود با موضوع بانکی و یا اولویت تحقیقاتی و پژوهشی بانک سینا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشند دعوت به همکاری می نماید.
دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد یا دکتری می توانند موضوعات تحقیقی خود را در حوزه بانکداری الکترونیک، بازاریابی و مشتری مداری، سپرده و تسهیلات و دیگر موضوعات و مطالب مرتبط بانکی که به صورت کامل در بخش آموزش و پژوهش وب سایت بانک سینا به نشانی اینترنتی www.sinabank.ir درج شده انتخاب نمایند.
علاقمندان می‌توانند پروپوزال های خود را به همراه فرم شماره (۱) مندرج در بخش یاد شده به آدرس تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از میرعماد، پلاک ۱۸۷ کدپستی (۱۵۸۷۹۹۸۴۱۱) بانک سینا، مدیریت پژوهش، نوآوری و توسعه محصول ارسال نمایند.