جامع نیوز:“ با افتتاح رسمی نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵، غرفه ایسوس برای بازدیدکنندگان سرشار از هیجان و شگفتی بود و ایسوس از جدیدترین محصولات خود در غرفه ای جذاب و دیدنی رونمایی کرد. این محصولات شامل دستگاه های گیمینگ از خانواده ROG، نمایشگرهای ۴K و گیمینگ، مادربورد Z170 مبتنی بر ششمین نسل از پردازنده های Core […]

جامع نیوز:“ با افتتاح رسمی نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵، غرفه ایسوس برای بازدیدکنندگان سرشار از هیجان و شگفتی بود و ایسوس از جدیدترین محصولات خود در غرفه ای جذاب و دیدنی رونمایی کرد. این محصولات شامل دستگاه های گیمینگ از خانواده ROG، نمایشگرهای ۴K و گیمینگ، مادربورد Z170 مبتنی بر ششمین نسل از پردازنده های Core اینتل هستند.“نمایشگاه کامپیوتکس بزرگترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات در منطقه آسیا است که هر ساله در شهر تایپه کشور تایوان برگزار میشود و شرکت های فعال در این حوزه به معرفی محصولات جدید خود میپردازند. ایسوس همانند سالهای گذشته در این نمایشگاه نیز حضور پررنگ و مقتدرانه ای داشته و یک روز پیش از آغاز نمایشگاه محصولات جدیدی از سری Zen را در یک کنفرانس خبری با عنوان Zensation و با حضور اصحاب رسانه از سراسر دنیا معرفی نمود.
امروز نیز با افتتاح رسمی نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵، غرفه ایسوس برای بازدیدکنندگان سرشار از هیجان و شگفتی بود و ایسوس از جدیدترین محصولات خود در غرفه ای جذاب و دیدنی رونمایی کرد. این محصولات شامل دستگاه های گیمینگ از خانواده ROG، نمایشگرهای ۴K و گیمینگ، مادربورد Z170 مبتنی بر ششمین نسل از پردازنده های Core اینتل هستند. اما محصولات جدید ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۵ به اینها ختم نمیشود و بازدیدکنندگان میتوانند نخستین بار با سری کامل محصولات USB 3.1 ایسوس، کارت های گرافیک سری Strix GTX 980Ti نمایشگرهای ۴K/UHD با طراحی های چشمگیر و خیره کننده، محصولات متنوع در حوزه شبکه، پروژکتور قابل حمل P3B نیز آشنا شوند. به علاوه طراحان چیره دست و خبره ایسوس نیز حضور چشمگیری در این نمایشگاه دارند و پنج کیس با طراحی های کاملا متفاوت و خیره کننده را در معرض نمایش قرار داده اند.
در حوزه محصولات و ابزارهای گیمینگ خانواده ROG ایسوس محصولات جدیدی را معرفی کرده است. دو ماوس ROG Spatha ، ROG Claymore و صفحه کلید RGB با طراحی خود چشم هر بازدیدکننده ای را خیره میکنند. ایسوس در این نمایشگاه سه نمایشگر جدید گیمینگ ROG Curve، Swift PG27aAQو PG29Q و دو نمایشگر از سری MG را معرفی کرده است. ROG Curve همانطور که از نامش پیداست یک نمایشگر منحنی ۳۴ اینچی است که علاوه بر طراحی زیبا و متفاوتی که دارد کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه میدهد.
یکی دیگر از محصولات قابل توجه در این نمایشگاه کارت گرافیک Strix GTX 980Ti مجهز به جدیدترین نسخه از فناوری انحصاریی خنک کنندگی ایسوس، Direct CU III و سه فن 0dB است. این کارت از فناوریهای GPU Tweak II و XSplit Gamecaster نیز برخوردار است تا عملکرد قدرتمندتری در اجرای بازیها داشته باشد.
عضو جدیدی نیز به خانواده مادربوردهای ایسوس اضافه شده است. مادربورد Z170 مبتنی بر ششمین نسل از پردازنده های Core اینتل طراحی شده است و بهترین و قدرتمند ترین مادربورد در پشتیبانی از USB 3.1 و فناوری ذخیره سازی NVMe به شمار میرود.
در حوزه شبکه نیز ایسوس محصولات جدیدی معرفی کرده است اما ۴G-AC55U یک مودم/روتر با قابلیت پشتیبانی از استاندارد ۴G/LTE با سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است و اتصال دستگاه را از طریق استاندارد ۸۰۲.۱۱ac فراهم میسازد.
در این میان از پروژکتور قابل حمل P3B نیز نمیتوان به راحتی رد شد که یک پروژکتور LED مجهز به باتری است و تصویری ۵۸ اینچی را با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ ایجاد میکند. عمر باتری پروژکتور P3B سه ساعت است و میتوانید تا شش ساعت از آن به عنوان پاوربانک و شارژ تلفن هوشمند و یا تبلت خود استفاده کنید.
لازم به ذکر است نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ ، امروز مصادف با ۲ ژوئن آغاز شده و تا چهار روز دیگر ادامه دارد. پس همچنان منتظر اتفاقات و اخبار جدیدتر از ایسوس باشید.