جامع نیوز:مهندس عطاء­الله آیت­ اللهی، با تأیید بانک مرکزی به عنوان مدیرعامل بانک کارآفرین انتخاب شد. به گزارش جامع نیوزاز بانک کارآفرین، مهندس آیت­ اللهی نایب­ رییس هیأت مدیره بانک کارآفرین، بیست و ششم آذرماه سال گذشته از سوی هیأت مدیره بانک به عنوان سرپرست بانک کارآفرین انتخاب شده بود و هم اکنون پس از […]

جامع نیوز:مهندس عطاء­الله آیت­ اللهی، با تأیید بانک مرکزی به عنوان مدیرعامل بانک کارآفرین انتخاب شد.

به گزارش جامع نیوزاز بانک کارآفرین، مهندس آیت­ اللهی نایب­ رییس هیأت مدیره بانک کارآفرین، بیست و ششم آذرماه سال گذشته از سوی هیأت مدیره بانک به عنوان سرپرست بانک کارآفرین انتخاب شده بود و هم اکنون پس از تأیید بانک مرکزی رسماً سکان هدایت این بانک را بر عهده گرفت.

بر اساس این گزارش، مهندس آیت اللهی از سابقه ۱۵ ساله درخشانی در صنعت بانکداری کشور برخوردار بوده و از ابتدای تأسیس بانک کارآفرین در سال ۱۳۷۸ تاکنون، به عنوان عضو مجمع مؤسسان و عضو هیأت مدیره در این بانک فعالیت مؤثر داشته است.

مدیرعامل جدید بانک کارآفرین، پیش از این ریاست «شورای مدیریت جامعه مهندسان مشاور ایران»، ریاست هیأت مدیره «انجمن مدیران فنی و اجرایی»، ریاست هیأت مدیره «مؤسسه تحقیق و توسعه صنعت احداث» را عهده­دار بوده است. همچنین تصدی مدیرعاملی «شرکت مهندسین مشاور جویاب­نو» از جمله سوابق کاری و اجرایی مدیرعامل جدید بانک کارآفرین است.