جامع نیوز:پرداخت سود سهامداران شرکت بیمه کوثر با نماد ” کوثر” و همچنین شرکت خدمات انفورماتیک با نماد “رانفور”مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ٩٣ از طریق شعب بانک صادرات ایران آغاز شد. به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران،‌ براساس توافقات فی مابین بانک صادرات ایران و شرکت بیمه کوثر، سود […]

جامع نیوز:پرداخت سود سهامداران شرکت بیمه کوثر با نماد ” کوثر” و همچنین شرکت خدمات انفورماتیک با نماد “رانفور”مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ٩٣ از طریق شعب بانک صادرات ایران آغاز شد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران،‌ براساس توافقات فی مابین بانک صادرات ایران و شرکت بیمه کوثر، سود سهامداران این شرکت از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز شنبه نهم خرداد ماه سال جاری قابل پرداخت است. همچنین این گزارش می افزاید سهامداران حقیقی شرکت خدمات انفورماتیک نیز وفق توافق با بانک صادرات از تاریخ دهم خردادماه می توانند اقدام به دریافت سهم سود سهام خود نمایند.
در این رابطه سهامداران حقیقی شرکتهای یادشده می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی یا شناسنامه و برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و سود سهام خود را دریافت نمایند.
سود سهام صرفا با مراجعه حضوری سهامداران و یا نماینده قانونی ایشان و با ارایه وکالتنامه امکان پذیر است.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران با ٢٧٠٠ شعبه در سراسر کشور، ۴۴٠ هزار و۵٠٠ دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، ۴١٨ هزار مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.​