جامع نیوز:“ شرکت ایسوس چندی پیش طی خبری اعلام کرد مادربوردهای این شرکت که مبتنی بر پردازنده‌های AMD FM2+ طراحی می‌شوند از آخرین APU های سری A شرکت AMD با نام Godavari پشتیبانی می‌کنند. کاربرانی که در حال حاضر از مادربوردهای AMD FM2+ استفاده می‌کنند نیز می‌توانند با استفاده از ابزارهای USB BIOS Flashback و […]

جامع نیوز:“ شرکت ایسوس چندی پیش طی خبری اعلام کرد مادربوردهای این شرکت که مبتنی بر پردازنده‌های AMD FM2+ طراحی می‌شوند از آخرین APU های سری A شرکت AMD با نام Godavari پشتیبانی می‌کنند. کاربرانی که در حال حاضر از مادربوردهای AMD FM2+ استفاده می‌کنند نیز می‌توانند با استفاده از ابزارهای USB BIOS Flashback و یا ASUS EZ Update به راحتی و با سرعت بایوس مادربوردهای خود را به روز کنند.“ایسوس به عنوان یکی از مهمترین برندها در حوزه مادربورد محصولات متنوعی ارائه می‌کند و مادربوردهای این شرکت که بر اساس پردازنده‌های اینتل و AMD طراحی و ساخته می‌شوند جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران دارند. شرکت ایسوس چندی پیش طی خبری اعلام کرد مادربوردهای این شرکت که مبتنی بر پردازنده‌های AMD FM2+ طراحی می‌شوند از آخرین APU های سری A شرکت AMD با نام Godavari پشتیبانی می‌کنند.
با پیاده سازی پردازنده‌های سری A شرکت AMD بر روی مادربوردهای AMD FM2+ ایسوس نه تنها موجب افزایش عملکرد سیستم می‌شوند بلکه در اجرای بازی‌های پیشرفته و پشتیبانی از تصاویر با کیفیت ۴K/UDH نیز در سطوح بالای رقابتی قرار می‌گیرند. کاربرانی که در حال حاضر از مادربوردهای AMD FM2+ استفاده می‌کنند نیز می‌توانند با استفاده از ابزارهای USB BIOS Flashback و یا ASUS EZ Update به راحتی و با سرعت بایوس مادربوردهای خود را به روز کنند و جدیدترین نسخه‌های بایوس به سرعت از طریق وب‌سایت قابل دانلود می‌باشند.
با مادربوردهای ایسوس چند قدم تا Godavari
به روز رسانی بایوس مادربوردهای AMD FM2+ ایسوس برای سازگاری با جدیدترین پردازنده‌های سری A که با نام Godavari شناخته می‌شوند به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان قابل انجام است.
این عملیات تنها با دانلود جدیدترین نسخه از بایوس UEFI روی یک درایو USB توسط ابزار انحصاری USB BIOS Flashback ایسوس امکان‌پذیر است. برای به روز رسانی بایوس این مادربوردها نیازی به پردازنده و یا حتی ماژول حافظه نخواهید داشت. تنها لازم است سیستم خود را به برق متصل و درایو حافظه USB را به مادربورد متصل کنید و کلید USB BIOS Flashback روی مادربورد را فشار دهید و سپس منتظر بمانید تا عملیات به روز رسانی کامل شود.
به عنوان یک گزینه‌ دیگر ابزار EX Update مبتنی بر ویندوز را نیز می‌توانید استفاده کنید که این ابزار از طریق EZ Mode در مجموعه نرم‌افزاری ASUS AI Suite 3 در اختیار شما قرار دارد و بایوس مادربورد را تنها با یک کلیک به روز می‌کند. به علاوه به کاربران توصیه می‌شود که درایو پردازنده گرافیکی خود را نیز برای دستیابی به عملکردی بهتر به روز کنند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص جدیدترین پردازنده‌های سری A شرکت AMD و فرآیند به روز رسانی مادربوردهای ایسوس به لینک http://www.asus.com/microsite/mb/AMD_Godavari مراجعه کنید.

فهرست مادربوردهای ایسوس سازگار با پردازنده‌های سری A شرکت AMD (Godavari)
 
Model Name
UEFI BIOS Version
UEFI BIOS update tool
Graphics Driver Version
USB BIOS Flashback
EZ Update
A88X
Crossblade Ranger
۱۰۰۲
Yes
Yes
V14.502.1013.0
A88X-Pro
۱۹۰۲
Yes
Yes
A88X-Gamer
۹۰۴
N/A
Yes
A88X-Plus
۲۳۰۲
N/A
Yes
A88XM-Plus
۲۲۰۲
N/A
Yes
A88XM-A
۲۲۰۴
N/A
Yes
A88XM-E
۱۲۰۴
N/A
Yes
A78
A78M-A
۱۵۰۱
N/A
Yes
A78M-E
۱۳۰۱
N/A
Yes
A68
A68HM-Plus
۸۰۳
N/A
Yes
A68HM-E
۸۰۳
N/A
Yes
A68HM-K
۸۰۳
N/A
Yes
A68HM-F
۵۰۷
N/A
Yes
A58
A58-C
۸۰۴
N/A
Yes
A58M-A/USB3
۱۵۰۵
N/A
Yes
A58M-A/BR
۱۲۰۱
N/A
Yes
A58M-E
۱۶۰۳
N/A
Yes
A58M-E R2.0
۷۰۳
N/A
Yes
A58M-K
۱۳۰۲
N/A
Yes
A58M-F
۱۳۰۳
N/A
Yes
A55
A55-C Plus
۱۰۰۴
N/A
Yes
A55BM-Plus
۲۱۰۲
N/A
Yes
A55BM-A/USB3
۲۷۰۱
N/A
Yes
A55BM-E
۲۵۰۱
N/A
Yes
A55BM-E/BR
۱۷۰۱
N/A
Yes
A55BM-K
۱۸۰۱
N/A
Yes