جامع نیوز:شرکت ایسوس در ماه جاری میلادی و در مراسم جایزه European Hardware Award با مجموع ۷ جایزه در میان تمامی برندهای سخت افزاری و با بالاترین تعداد جوایز به عنوان “شرکت پیشرو در فناوری” انتخاب شد. جایزه European Hardware Award که با نام EHA شناخته میشود مراسمی است که هر ساله بهترین محصولات سخت […]

جامع نیوز:شرکت ایسوس در ماه جاری میلادی و در مراسم جایزه European Hardware Award با مجموع ۷ جایزه در میان تمامی برندهای سخت افزاری و با بالاترین تعداد جوایز به عنوان “شرکت پیشرو در فناوری” انتخاب شد. جایزه European Hardware Award که با نام EHA شناخته میشود مراسمی است که هر ساله بهترین محصولات سخت افزاری در بازار اروپا را انتخاب می‌کند.

در این مراسم بهترین محصولات از میان محتوای منتشر شده در سایت‌های تخصصی فناوری کشورهای اروپایی به صورت مجزا بررسی و برگزیده میشوند. جایزه EHA صدها محصول را در ۸ گروه اصلی و ۳۰ زیرمجموعه تقسیم بندی می‌کند و هیئت داوران به قضاوت در خصوص این محصولات می‌پردازند. در میان برندگان این مراسم، مادربورد X99-Deluxe ایسوس توانست در رشته بهترین مادربورد ATX ، کارت گرافیک Strix GTX 980 بهترین کارت گرافیک مبتنی بر تراشه‌های NVIDIA، Essence STX II به عنوان بهترین کارت صدا، PB279Q 4K/UHD به عنوان بهترین نمایشگر و روتر RT-AC87U به عنوان بهترین روتر جایزه EHA سال ۲۰۱۵ را دریافت کردند.

اما خانواده محصولات ROG ایسوس نیز در میان برندگان این جایزه بودند. مادربورد Maximus VII Impact در گروه بهترین مادربورد Mini ITX و کنسول GR8 در رده کامپیوترهای رومیزی نیز عنوان بهترین ها را از آن خود کردند.

مادربورد X99-Deluxe با مجهز شدن به سوکت اورکلاک شده و فناوری انحصاری ۵Way Optimization از عملکرد بی رقیبی در عملیات اورکلاکینگ برخوردار است. کارت گرافیک Strix GTX 980 آخرین کارت گرافیک ایسوس متنی بر تراشه‌های NVIDIA است که به فناوری DirectCUII و فن 0db مجهز شده است که به خوبی دمای کارت و عملکرد آن را تحت کنترل در می‌آورد. Essence STX II یک کارت صدا در رده Hi-Fi است که نرخ وضوح صدای آن ۱۲۴ دسی بل بوده و به یک آمپلی فایر هدفون ۶۰۰ اهمی مجهز شده است. در میان نمایشگرهای ایسوس، PB279Q با در اختیار داشتن یک پنل ۴k/UHD در مقایسه با یک نمایشگر Full HQ، از چهار برابر پیکسل‌های بیشتری برخوردار است. PB279Q با پشتیبانی از ۱.۰۷ میلیون رنگ تصاویر را با کیفیت و وضوح بینظیری به نمایش در می‌آورد. به علاوه این نمایشگر گواهینامه TÜV را نیز دریافت کرده است و از چشمان کاربر در برابر نورهای مضر آبی محافظت می‌کند. یکی دیگر از برندگان جایزه EHA روتر بیسیم RT-AC87U مجهز به چهار آنتن است. ایسوس در این روتر فناوری AiRadar و AiProtection را به همراه Trend Micro پیاده سازی کرده تا علاوه بر افزایش منطقه تحت پوشش امنیت شبکه را نیز تضمین ‌کند. خانواده ROG ایسوس محصولات متنوعی برای گیمرها ارائه میدهد و مادربوردهای آن از تمامی امکانات لازم برای اجرای یک بازی پیشرفته برخوردار هستند. در رده مادربوردهای mini-ITX ، مادربورد Maximus VII Impac مبتنی بر چیپ ست Z97 ساخته شده است و به فناوریهای ویژه ای از جمله Power II VRM ، SupremeFX Impact II ، اترنت گیگابیتی GameFirst III را در اختیار دارد.

آخرین محصول ایسوس در میان برندگان جایزه European Hardware Award کنسول GR8 است که در رده کامپیوترهای کامپکت مخصوص بازی قرار می‌گیرد. این کنسول به یک پردازنده Core i7 و پردازنده گرافیکی GTX 750Ti مجهز است و بازی‌های FullHD را به خوبی به اجرا در می‌آورد. این کامپیوتر با طراحی زیبا و خیره کننده ۱۶ گیگابایت حافظه DDR3L و حداکثر دو حافظه SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در اختیار دارد و از استاندارد شبکه بی‌سیم ۸۰۲.۱۱ac و سیستم عامل ویندوز ۸.۱ پشتیبانی می‌کند.