جامع نیوز:بانک صادرات ایران همراستا با سیاست های بانک مرکزی ج.ا.ا نسبت به استقرار کامل سامانه چکاوک اقدام و در سه ماهه اول سال جاری بیشترین تعداد چک را در بین شبکه بانکی کشور واگذار کرده است . به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک در راستای گسترش خدمات نوین وکاهش هزینه¬های مربوطه […]

جامع نیوز:بانک صادرات ایران همراستا با سیاست های بانک مرکزی ج.ا.ا نسبت به استقرار کامل سامانه چکاوک اقدام و در سه ماهه اول سال جاری بیشترین تعداد چک را در بین شبکه بانکی کشور واگذار کرده است .
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک در راستای گسترش خدمات نوین وکاهش هزینه¬های مربوطه نسبت به استقرار کامل سامانه چکاوک در سراسر کشور اقدام نموده و در سه ماهه اول سال ٣ میلیون و ۶٨۴ هزار و ٨٧٣ فقره چک را واگذار کرده که در مقایسه با چکهای واگذار شده با سایر بانکها، بالاترین تعداد در نظام بانکی بوده است. این سامانه که از سال٩٣ توسط بانک مرکزی ج.ا.ا به منظور واگذاری چک های عادی و رمزدار شبکه بانکی راه اندازی گردید اکنون در سراسر کشور آماده ارایه خدمات است.
شایان ذکر است در مراسم افتتاح طرح ملی چکاوک که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی، مدیران عامل و اعضاء هیأت مدیره بانک های کشور و شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بانک مرکزی ج.ا.ا برگزار شد با اهداء لوح تقدیر به مدیر عامل بانک صادرات ایران به دلیل نقش و عملکرد مطلوب این بانک در اجرای موفق طرح مذکور تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است این بانک در راستای اجرای طرح یاد شده نسبت به برپایی دوره های آموزش برای کاربران در تهران و استانها مبادرت نموده و با ایجاد فضای همدلی و تلاش در بین همکاران واحد های مختلف و تعامل سازنده با بانک مرکزی ج.ا.ا زمینه پیشرفت، استقرار و ثبت عملکرد مطلوب در رابطه با طرح ملی چکاوک را فراهم نموده است.

پرینت خبرپرینت خبر