جامع نیوز:​بانک صادرات ایران بعنوان کارگزار بانک مرکزی در بهار ٩۴، بیش از یک هزار و ٣٠٠ تن نیکل(انواع سکه پول) را در بین سایر بانکهای کشور توزیع نمود است . به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران ، این بانک با توجه به ظرفیت و توانمندیهایی که دارد از سال ٩٢ به عنوان کارگزار […]

جامع نیوز:​بانک صادرات ایران بعنوان کارگزار بانک مرکزی در بهار ٩۴، بیش از یک هزار و ٣٠٠ تن نیکل(انواع سکه پول) را در بین سایر بانکهای کشور توزیع نمود است .
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران ، این بانک با توجه به ظرفیت و توانمندیهایی که دارد از سال ٩٢ به عنوان کارگزار بانک مرکزی جهت توزیع نیکلو جمع آوری اسکناس فرسوده در کل شبکه بانکی انتخاب و اداره کل خزانه داری این بانک در سه ماهه اول سال ٩۴ بالغ بر ٣۵٨ میلیار ریال نیکل (شامل انواع سکه های هزار، دو هزار و پنج هزار ریالی) به وزن تقریبی یک هزار و ٣٠٠ تن را در بین سایر بانکها در سراسر کشور توزیع کرده است. این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ٣٨٣درصد رشد را نشان می دهد.
شایان ذکر است این بانک به دلیل برخورداری از زیرساخت و قابلیت های منحصر به فرد توانسته است با اتخاذ تدابیر هدفمند، نقش بسزایی در خدمات رسانی به احاد جامعه و تحقق اهداف بانک مرکزی ج.ا.ا داشته است. به گونه ای که این بانک در رابطه با سامانه چکاوک که از سال ٩٣ توسط بانک مرکزی به منظور واگذاری چک های عادی و رمزدار شبکه بانکی راه اندازی گردید عملکرد مطلوبی را به ثبت برساند ودر بهار ٩۴ بیشترین تعداد چک را در بین بانکهای کشور وگذار نماید.
گفتنی است بانک صادرات ایران با ٢۶٠٠ شعبه در سراسر کشور، ۴٢۴ هزار و٢۶٢ دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، ۴٢٣ هزار مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.