جامع نیوز: بانک آینده در راستای تسهیل ارائه خدمات نوین بانکی و پرداخت تسهیلات به مشتریان خود، «سامانه اعطای تسهیلات اینترنتی (ساتا)» را راه‌اندازی نمود. بر همین اساس، مشتریان بانک آینده از این پس می‌توانند برای درخواست و دریافت تسهیلات، علاوه بر مراجعه حضوری به شعب این بانک، از طریق سامانه ساتا به‌نشانی sata.ba24.ir اقدام […]

جامع نیوز: بانک آینده در راستای تسهیل ارائه خدمات نوین بانکی و پرداخت تسهیلات به مشتریان خود، «سامانه اعطای تسهیلات اینترنتی (ساتا)» را راه‌اندازی نمود.
بر همین اساس، مشتریان بانک آینده از این پس می‌توانند برای درخواست و دریافت تسهیلات، علاوه بر مراجعه حضوری به شعب این بانک، از طریق سامانه ساتا به‌نشانی sata.ba24.ir اقدام نمایند و پس از ثبت‌نام در سامانه مذکور و دریافت نام کاربری و رمز عبور، درخواست تسهیلات مورد نظر خود را برای هر یک از شعب این بانک در سراسر کشور ارسال نمایند.
گفتنی است؛ تسریع در انجام امور، کاهش رفت‌وآمدها و کمک به بهبود محیط‌زیست، امکان تبادل سریع‌تر اطلاعات مورد نیاز بانک برای رتبه‌بندی متقاضیان دریافت تسهیلات، امکان پایش و پی‌گیری پرونده‌ها توسط متقاضیان و به‌طور کلی زمینه‌سازی بیش‌تر برای استقرار نظام بانکداری سبز، از جمله ویژگی‌های این سامانه اینترنتی به‌شمار می‌رود.